וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כולם מרוצים בהפועל ת"א

במידה שיוחתם שחקן הגנה, המועדון לא יעמוד בדרכו של קנדה, אם ירצה לעזוב. עובד יועמד לוועדת משמעת בסכנין

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

"די, אני עייף", צעק אתמול (ראשון) החלוץ איתי שכטר בחדר ההלבשה לאחר המשחק מול בני סכנין, אותו הכריע החלוץ בדקה ה-90, והעניק לקבוצתו שלוש נקודות אחרי 1:2 דרמטי בדוחא. למרות שמחת הניצחון, ההצהרה של שכטר סיכמה יותר מכל את התחושות בקרב המחנה האדום. בהפועל תל אביב מאוד מרוצים מהניצחון, ובעיקר מהאופי שהראו השחקנים לאחר יכולת לא טובה במשחק, שאותה כמובן תלו בעייפות.

מי שיצא אולי הכי מתוסכל מהמשחק אתמול היה מהראן לאלה, שרצה להוכיח כי מקומו צריך להיות בהרכב, לאחר שסמואל יבואה לא שותף עקב מתיחה ברגלו. כמו לאלה, גם ערן זהבי ועומרי קנדה, שלא זכו לדקות אתמול, מאוכזבים.

אחרי שנראה כי ויקטור מרעי הוא זה שיבקש לעזוב בינואר, החליט אתמול גוטמן להשתמש בו כחלוץ השלישי של הקבוצה ובזאת גרם לזהבי למחשבות על עזיבה בחלון העברות הקרוב.

אם הפועל תל אביב תביא חיזוק להגנה בינואר, האדומים לא יעמדו בדרכו של קנדה, במידה שירצה להשתחרר מהקבוצה. קנדה אינו זוכה לדקות רבות, בשל יכולתו הטובה של דני בונדר בצד הימני של ההגנה. זאת אי אפשר להגיד על זהבי, אותו גוטמן מעריך מאוד וככל הנראה לא יוותר עליו בקלות. בתוך כך, הפועל תערוך היום אימון קל בלבד. כל שחקני הספסל כולל זהבי וקנדה יערכו אימון רגיל ויתכוננו למשחק גביע הטוטו ביום חמישי ברמת גן מול מכבי נתניה.

מה יהיה עם עובד?

הנהלת סכנין תתכנס הערב (שני) ותחליט לגבי העונש שיוטל על ראובן עובד. כזכור, עובד היה אמור לפתוח בהרכב נגד הפועל תל אביב, אך איחר למשחק משום שרשיונו נשלל על ידי המשטרה בדרכו למשחק. לגבי עובד יש למעשה החלטה בקבוצה לקנוס אותו, אבל ההנהלה תשמע את אשר יש לשחקן להגיד.

למרות ההפסד הביתי הכואב, בסכנין קיימת אופטימיות לאחר היכולת במשחק ובקבוצה מאמינים כי אותה יכולת בהמשך תוציא אותה לדרך חדשה, ותרחיק אותה מהתחתית.

עמי גילברט התאמן היום עם הקבוצה, אך לא הרשים. מחר צפוי להגיע למבחנים שחקן יהודי מהליגה הרוסית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully