וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויוה וייה

9.11.2009 / 12:28

סיכום המחזור של תומר יצחק לא שוכח את ריאל (ששוב נעזרה בקבוצה ממדריד) ובארסה, אבל מצדיע למלך השערים מוולנסיה

מדד הגלקטיקוס

דרבי עירוני גדול, בכל מקום על פני הגלובוס, גורם במרבית המקרים ללחץ משתק. עבור ריאל מדריד, הדרבי בעשור האחרון הוא תרפיה – רגע של הפוגה בתוך המתח המצטבר ובעיקר שלוש נקודות בטוחות. יתרה מכך, איצטדיון ויסנטה קלדרון הופך ידידותי משנה לשנה עבור הבלאנקוס, שתמיד כובשים עוד לפני שקברניטי העיר מתיישבים ביציע הכבוד ומצליחים לנצח גם במשחקים לא מבריקים ואחרי דקות של פחד. כך יכולים אוהדי ריאל, מספר ימים לפני מפגש הגומלין בגביע המלך מול הסיוט שלהם, אלקורקון, לירות לכל עבר את הבדיחות הישנות. "שתי הקבוצות הטובות בבירה הן ריאל והמחליפים של ריאל", הבהירו בצד הלבן של מדריד עוד לפני המשחק בו גברה קבוצתם 2:3 על אתלטיקו. "אחר כך, לפי הסדר, מגיע תורן של חטאפה, ראיו וייקאנו ואלקורקון... ורק אז אתלטיקו מדריד".

ככה זה. מסתבר שהעזרה הגדולה של ריאל מגיעה ממדריד. ראשונה הייתה זו חטאפה בשבוע שעבר, אחריה אתלטיקו האומללה והבאה בתור היא כאמור אלקורקון הצנועה, שאמורה לאפשר מהפך חלומי כדי שיקוטלג מיד לאחר מכן כרגע המכונן של העונה. מנואל פלגריני, שהמשיך לספוג ביקורות מהתקשורת בבירה בעקבות רגעי החרדה לאחר השער המצמק של קון אגוארו, היה זקוק לניצחונות האלה כמו אוויר לנשימה. כך הרוויח הצ'יליאני שלושה ימי שקט. הוא שוב ויתר על גוטי הסורר, השאיר את ראול על הספסל פעם שנייה ברציפות (אירוע חסר תקדים במונחי ריאל, קרה לאחרונה לפני ארבע עונות) וקצר את הפירות בעיקר עם קאקה וגונזאלו היגואין. לצערם של אנשי ריאל, את אתלטיקו הם פוגשים רק פעמיים בשנה.

מדד הפנטסטיקוס

הוא זכה בעונה שעברה בליגת האלופות, באליפות ובגביע הספרדי, הקבוצה שלו הציגה כדורגל מהפנט וגרפה קומפלימנטים עד בלי די, אבל לפפ גווארדיולה עדיין יש את הרעב והרצון להשתפר. "ברצלונה הזו טובה מזו בעונה שעברה", הוא ציין בשבוע האחרון, לאחר התיקו המאופס בקאזאן ולפני הניצחון 2:4 על מאיורקה. גווארדיולה ממשיך ללמוד תוך כדי תנועה, ולמרות שכולם מכירים את ברצלונה הוא מצליח לשלוף שפנים מהכובע מפעם לפעם. במאיורקה התכוננו במשך השבוע לפריצות של ליאונל מסי מהאגפים ולכדורי העומק שמשגרים צ'אבי ואנדרס אינייסטה, אבל מאמן ברצלונה השאיר אותם צמוד אליו. על הספסל.

במקומם פגשו החברים של דודו אוואט את מסמר הערב פדרו, את תיירי הנרי המשתקם, את סרחיו בוסקטס הקשוח ואת האחראי על החלק האומנותי, זלאטן איברהימוביץ', שניצל את ספסול הטאלנטים והיותו השחקן היצירתי על כר הדשא כדי לבשל לפדרו עם עקב מהסרטים. שלא תטעו, ברצלונה הציגה גם הפעם כדורגל בינוני למדי, אולם גווארדיולה שוב הראה שאצלו כולם שווים והוא בכלל מכוון לעבר אפריל-מאי. לאחר התוצאות הלא מחמיאות באלופות העדיפו רבים להביט לעבר חצי הכוס הריקה של ברצלונה ולהניח (באופן די מושכל, יש לציין) כי עונה חלומית עם יכולת מזהירה לא תחזור על עצמה. גווארדיולה, בינתיים, שומר אמונים לחצי הכוס המלאה.

קו העוני

דויד וייה צריך היה להופיע העונה באחת משתי הקטגוריות העליונות. גורמים כאלה ואחרים מנעו מעבר שלו לברצלונה או ריאל מדריד ואילצו אותו לבלות עונה נוספת בחלק העני של הליגה. 'אל גואחה' (הילד) לא נתן לאכזבה האישית לפגום בכושרו, וכמו בעונות הקודמות הוא ממשיך ללהוט בדרך אולי לזכייה ראשונה בתואר הפיצ'יצ'י, כשכרגע הוא מוליך את טבלת המבקיעים עם שמונה שערים.

קיני, גדול שחקני ספורטינג חיחון ומי שהוכתר חמש פעמים כפיצ'יצ'י במהלך הקריירה שלו (שיחק גם בברצלונה), טוען כל העת שיורשו הוא פנומן והחלוץ הטוב באירופה. כמו קיני, גם וייה לא עושה חשבון לאף אחד. הוא כבש צמד ב-2:2 מול חיחון בה גדל, ובראשון התעלל בהגנת האקסית סראגוסה, עם שער ובישול בניצחון 1:3. לא הגיע הזמן שיתקדם כבר?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דויד וייה, שחקן ולנסיה. רויטרס
לא עושה חשבון לאף אחד. וייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully