וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "צריך לדעת לעבור גם משחקים כאלה"

אלי גוטמן מאוד לא אהב את היכולת של שחקניו בניצחון 1:2 על בני סכנין, אבל מאמין שהכל בראש. עובד צפוי להיענש בסכנין

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

אלי גוטמן לא הסתיר לרגע את אכזבתו מהיכולת שהציגו שחקניו בניצחון 1:2 על בני סכנין. הוא ידע טוב מאוד כבר לפני המשחק שמדובר בקרב נגד קבוצה חלשה מאוד, והיכולת שלה התבטאה כצפוי על המגרש. מצד שני, שחקניו של גוטמן נגררו לאותה היכולת, ועם כל חיוכי הניצחון, מאמנה של הפועל תל אביב לא יכול היה להגדיר טוב יותר את המשחק כשנשאל על מועמדותו לאימון הנבחרת: "עם כדורגל כמו ששיחקנו היום אני לא יכול להיות מועמד לנבחרת".

גוטמן התייחס למשחק עצמו ולחיים הקשים שעשתה בני סכנין להפועל תל אביב: "סכנין הקשו עלינו בכל הפרמטרים, בעיקר הקשו על הנעת הכדור שלנו. איך אני מסביר את היכולת? הכל בראש. צריך לדעת לעבור גם משחקים כאלה וזה לא פשוט. לי אישית לא היה פשוט. אמרתי לשחקנים שאם המשחק הזה בורח לנו אנחנו מתחילים להתרחק. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל צריך לנצח גם משחקים כאלה". על כובש שער הניצחון, איתי שכטר, אמר גוטמן: "זה שכטר. כל הזמן אני צורח לו להתרכז ואומר לו שהוא יבקיע מתי שצריך. שכטר שלא מתעסק בפנדל שהגיע או לא, הוא זה שמנצח להפועל את המשחק".

גם איתי שכטר הסכים עם העובדה שדווקא הקבוצה המארחת הייתה הטובה יותר במשחק ואמר: "סכנין היו עדיפים עלינו, לא נראנו טוב לאורך כל המשחק. בכדורגל צריך לדעת לקחת נקודות בשיניים. אנחנו שמחים שלקחנו שלוש נקודות, כל הכבוד לסכנין ואנו עם הפנים קדימה. אני שמח שניצחנו ומחכה לקצת חופש, אנחנו מתים מעייפות".

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול, כבר ראה נקודה מפתיעה ביד, אבל נאלץ לסכם בסיום את הפסדו השני בתפקיד: "שיחקנו טוב מאוד מול הפועל תל אביב, סגרנו מצוין ויצרנו מצבים, אבל כשעושים טעויות מול קבוצה כזו משלמים עליהן ביוקר. חבל, איבדנו נקודה יקרה, אבל ניקח את הדברים החיוביים ונלך קדימה. לא הגיע לנו להפסיד. ביקשתי מהשחקנים לצאת קדימה כי מי שנותן להפועל שטח נמצא בבעיה. אני מרגיש שהשחקנים לחוצים ורואים את זה בטעויות בסיום. כדי לצאת מהתחתית צריך לעבוד קשה, לתקן כמה דברים ואולי לבצע שינויים בחלון ההעברות".

אקס הפועל תל אביב טל חן הוסיף: "זה מאוד מתסכל, אנחנו מאוכזבים כי נראינו טוב ויכולנו לעלות מספר פעמים ליתרון, אבל לא ידענו לנצל זאת. למעשה, אנחנו הפסדנו את המשחק, אבל נסתכל על חצי הכוס המלאה. אני לא חושב שמישהו מהשחקנים יישן הלילה, אני באופן אישי אחשוב הרבה על המשחק הזה. נראינו כמו קבוצה והגיע הזמן שניראה כמו קבוצה. פסיכולוגית, אנחנו באים טוב יותר מול הקבוצות הגדולות ואנחנו צריכים לממש את זה מול הקבוצות הקטנות, שהן הלחם שלנו".

ראובן עובד, שהיה אמור לפתוח בהרכב סכנין, איחר למשחק ולא התלבש. השחקן צפוי להיענש, למרות שבלבול סירב להגיב על כך לאחר ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully