וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה יוצאת לגיבוש

דור בלך

8.11.2009 / 16:39

הקבוצה שכרה חברה המתמחה בפעילויות גיבוש, בעיקר ביחידות צבאיות. הבלם אבי סופר: "לא מספיק להיות נחמדים"

לאחר ההפסד המאכזב לבני יהודה ת"א ולקראת המשחק בעוד שבועיים נגד הפועל חיפה, בהפועל רעננה ינצלו את הפגרה לצרכי גיבוש. ביום רביעי יצאו שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי והמנהלתי וכן הפסיכולוג הצמוד של הקבוצה ליום גיבוש אתגרי בבית גוברין שבנגב. כבר ב-6:00 בבוקר יתייצבו השחקנים במגרש ברעננה ממנו יצאו ליום מלא באתגרים קבוצתיים הדורשים שיתוף פעולה. האתגרים מורכבים בעיקר מספורט אתגרי כמו סנפלינג וטיפוס הרים. לאחר מכן יאכלו יחד ארוחת צהריים ויחזרו הבייתה רק בשעות הערב.

ברעננה שכרו את שירותיה של חברה המתמחה בפעילויות מסוג זה ומעבירה פעילויות כאלו בעיקר ליחידות צבאיות מיוחדות ומאמינים כי הגיבוש, יחד עם הפעילות הפסיכולוגית הצמודה, יעזרו לקבוצה להתמודד עם אתגרי ליגת העל. כזכור, במרבית המשחקים הייתה רעננה שווה או עדיפה על הקבוצה היריבה, אך בכל זאת סיימה ללא נקודות ומיעטה לכבוש.

"היינו חייבים לקחת את הנקודות כי נוצר מצב שכל התחתית ניצחה", אמר הבלם אבי סופר, שכבש את השער המצמק בהפסד 2:1. "אני חושב שהגול שלי נתן בטחון והמשכנו ללחוץ גם אחרי הגול, הגענו להזדמנויות וחבל שלא ניצלנו אותם. בסך הכל להוציא נקודה בשכונת התקווה שזה אחד המגרשים הכי ביתיים שיש בארץ זה יכולה היתה להיות נקודת בונוס כי אף אחד לא ציפה שננצח כאן והיינו חייבים לקחת כאן לפחות נקודה."

סופר, שנבחן בקיץ במדי בני יהודה ולבסוף שוחרר ולא הוחתם, נשאל אם הוא עלה למשחק הזה במוטיבציה מוגברת כדי להוכיח משהו למאמן הזהובים: "אני בא לכל משחק ונותן את מאת האחוזים ולא משנה נגד מי. אני יכול בעוד כמה שבועות להגיד שגדלתי בהפועל ת"א נגדם נשחק, אבל זה לא משנה כלום. אני נותן מעצמי בכל משחק, כמו שנתתי כאן, אני אתן מעצמי גם בבלומפילד בעוד כמה שבועות, וככה בכל מגרש".

"אנחנו קבוצה שלא נשברת מהר, למרות שאין כאן שמות נוצצים ולא כוכבים בקבוצה", סיפר בלם הקבוצה אבי סופר. "אנחנו קבוצה שמשחקת ביחד, השחקנים כאן רעבים ורוצים לנצח, ונעשה הכל בשביל הקבוצה. זה מה שאנחנו לוקחים גם מההפסדים, את העובדה שאנחנו מתעלים ברגעים הקשים ולא מורידים את הראש, אבל אנחנו צרכים לדעת לתרגם את זה ליותר נקודות כי זה לא מספיק להיות נחמדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully