וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "ברור שהחלק הפחות טוב אצלנו הוא ההגנה"

גם יואב כץ לא מבין איך הפועל חיפה ספגה רביעייה מעכו, אך לפחות הוא מגן על עמנואל פאפו המושמץ: "לטעמי הוא מצוין"

מגד גוזני

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: ענת ברק

"אם נצטרך חיזוק, אז נביא"

יום למחרת ההפסד הרביעי של הפועל חיפה העונה, ובמועדון עדיין מנסים לעכל את רצף הכישלונות, לשמור על שפיות ולהימנע מלדבר על משבר. אתמול (שבת) לאחר המשחק כינס יואב כץ את הצוות המקצועי ודרש הסברים. "מה היה ליקוי בהכנה שלנו?", שאל הבעלים. לאחר שהעצבים מהפסד נרגעו, בחיפה הגיעו למסקנה שהחלק החלש של הקבוצה הוא ההגנה, שצריך לעבוד עם השחקנים חזק יותר באימונים, ושנדרש להביא חיזוק בחוליה האחורית, במיוחד לאור האכזבה מיכולתו של עמנואל פאפו.

כץ, שעד לא מזמן התנגד להביא חיזוק לקבוצה, נשמע היום קצת אחרת. "ברור לכולנו שהחלק הפחות טוב בקבוצה הוא ההגנה", אומר הבעלים, "יש לנו מספר בעיות שם, ולא הגיוני שנקבל ארבעה שערים מעכו, שעד לפני המשחק הבקיעה חמישה שערים בסך הכל. אני לא שולל חיזוק, אבל יחד עם זאת, צריך לראות מה נעשה במחזורים הבאים. יש עוד שישה משחקים עד הפגרה, ואם נצטרך חיזוק, אז נביא".

לגבי פאפו, כץ נמצא במיעוט במועדון: "פאפו לטעמי הוא שחקן מצוין, עם אופי שנלחם ובלתי מתפשר. לא תמיד כולם במועדון רואים עין לעין, ועד לפגרה יש עוד זמן להחליט אם להחליפו או לא. אני חושב שאם הוא יקבל את הזדמנות שלו, הוא יוכיח שלא סתם החתמנו אותו בקבוצה".

מעבר לדברים של כץ, בקרב השחקנים גם החלו האשמות הדדיות על מצב הקבוצה. רוב החצים היום מכוונים דווקא לשוער גליל בן שנן, שממשיך ביכולת הלא משכנעת שלו בשבועות האחרונים. "קשה לבוא רק לגליל בטענות, אבל יש לו חלק לא קטן בהפסדים", אמר היום אחד השחקנים. אם בן שנן ימשיך ביכולת הדלה, ייתכן שעומרי אלון, השוער המחליף של הקבוצה, יקבל הזדמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully