וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל העומס: ההתאחדות תדחה את רבע גמר גביע הטוטו

8.11.2009 / 10:41

ההחלטה התקבלה בשל משחקי ההשלמה הרבים: המשחקים יידחו לסוף דצמבר, לאחר שחיפה תסיים את משחקיה באירופה

בהתאחדות לכדורגל החליטו לדחות את משחקי רבע הגמר, ובעקבות כך כנראה גם את יתר השלבים המאוחרים של גביע הטוטו. הסיבה: משחקי ההשלמה הרבים שנותרו למכבי חיפה הפועל תל אביב ובני יהודה ומשחקיה של מכבי חיפה באירופה.

גורם בהתאחדות אישר: "לאור משחקי ההשלמה הרבים והעומס שנוצר על הקבוצות ומשחקי מכבי חיפה באירופה, המשחקים ייערכו בסוף דצמבר". בחיפה אמרו על כך: "אם המשחקים אכן יידחו, זה יתרום לחלוקת העומס. אין כוונה לזלזל במפעל למרות שהקבוצה הבטיחה כמעט בוודאות את השתתפותה בשלב הבא".

משחקי רבע הגמר יידחו בכמעט חודש ימים. בשלב זה, הכוונה היא לדחות את המשחקים, שתאריכם המקורי היה ב-1 וב-2 בדצמבר לסוף החודש, כנראה ל-29 וה-30 בדצמבר. לחיפה יש שלושה משחקים חסרים מול הפועל באר שבע (בבית ובחוץ) ומול מכבי פתח תקוה. להפועל תל אביב שני משחקים חסרים, מול בני יהודה ומכבי נתניה. לבני יהודה משחק חסר מול בית"ר ירושלים.

חיפה תארח את הפועל באר שבע ביום רביעי הקרוב, יומיים לאחר המשחק מול מ.ס אשדוד. ביום שני הבא, לאחר הפגרה, היא תתארח בוסרמיל. משחק ההשלמה מול מכבי פתח תקוה ייערך באורווה ייערך ב-15 לדצמבר (יום שלישי) או ב-16 בדצמבר (יום רביעי), בכפוף להחלטה האם חיפה תשודר באותו שבוע ותשחק ביום שני מול הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully