וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מתיאס נקנס ב-10,000 דולר והושעה לחודש

8.11.2009 / 11:15

בלם נבחרת טוגו, שקיבל הצעה מליל הצרפתית, נענש בעקבות האיחור לאימון המסכם. הקבוצה תוכל לשחרר את לומל ללא פיצוי

בלם הפועל פתח תקוה, עמנואל מתיאס, קיבל בימים האחרונים הצעה להצטרף לקבוצה ליל הצרפתית בחודש ינואר. מתיאס שוחח עם מאמן הקבוצה הצרפתית, שקיבל המלצה עליו בעקבות סדרת משחקים בהם שותף במסגרת אליפות אפריקה, במדי נבחרת טוגו. בפתח תקוה מוכנים לשחררו אם תוגש הצעה מפתה. מתיאס: "הייתה פניה מליל לגבי ינואר. הם הציעו שאגיע למבחנים, אבל אני מחזיק בחוזה בפתח תקוה". ליל מדורגת במקום ה-15 מתוך 20 קבוצות בליגה הצרפתית הראשונה. ללא קשר להתעניינות הצרפתית,

מתיאס עמד היום (ראשון) בפני ועדת משמעת שפסקה את עונשו בעקבות האיחור לאימון המסכם ביום שישי, וקבעה כי הוא ייקנס בעשרת אלפים דולר ויושעה לחודש ממשחקי הקבוצה ועוד חודש על תנאי. זאת הפעם השלישית שמתיאס מאחר לאימון העונה. חברי הוועדה שהחליטו על כך הם המנכ"ל אפי צפריר, עוזר המאמן שביט אלימלך, חבר ההנהלה תומר סיני ומנהל הקבוצה עופר צברי.

כזכור, מתיאס טען כי התעורר מאוחר וסולק מהאסיפה על ידי חבר ההנהלה והספונסר תומר סיני, ולכן גם לא נכלל בסגל למשחק מול הפועל רמת גן. בקבוצה דווקא היו מרוצים מהבלם אודי חנון, שצפוי לתפוס את מקומו.

כפי שכבר פורסם, הקשר ג'יימס קוקו לומל אמור לקבל הודעה על שחרורו לפני חודש ינואר, זאת לאחר שהמאמן דני ניראון החליט לחזק את הקבוצה בחלוץ זר. לקוקו לומל יש בחוזה סעיף המאפשר לקבוצה לסיים את ההתקשרות בחלון ההעברות. בפתח תקוה שוקלים להחתים חלוץ לפני ינואר, אבל ההתלבטות היא גדולה משום שבחלון ההעברות תוכל להחתים הקבוצה שחקנים בכירים יותר המחזיקים בחוזה.

למרות שריקות הבוז של הקהל והקריאות לדני ניראון להתפטר, בקבוצה הודיעו כי הם מגבים את המאמן. סיני אמר: "ניראון ממשיך בקבוצה. הזעזוע היחיד יהיה בחודש ינואר, כשנשחרר מספר שחקנים". הקשרים איימן אבו סלאח ותומר בן חיים והבלם גל כהן זכו למחמאות בעקבות המשחק אתמול. כרגע, לא ברור מי מבין השחקנים הישראלים ישוחרר, זאת לאחר שהוחלט בסוף השבוע שעבר, לאחר המשחק בנתניה, על זעזוע בסגל השחקנים.

עדכון ראשון: 10:07
עדכון אחרון: 11:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully