וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "כנראה שנצטרך להתחיל לשחק מכוער"

מאמן הפועל חיפה שמע את הקהל קורא לפיטוריו אחרי ההפסד לעכו. כץ: "נסיק את המסקנות". הוכנבוים: "חיכינו לזה הרבה זמן"

מגד גוזני

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ענת ברק

"אפשר כבר הגיד שאנחנו במשבר", אמר הערב (שבת) אחד השחקנים של הפועל חיפה לאחר שספגה קבוצתו את הפסדה הרביעי ברציפות, 4:2 להפועל עכו. עם הירידה לחדרי ההלבשה בסיום, שקט ירד על הקבוצה, כשאת האכזבה ניתן היה לראות היטב על פני השחקנים שמיעטו לדבר אחד עם השני.

עוד לפני שהתפנו לראיונות, תפס הבעלים יואב כץ את הצוות המקצועי לשיחה עקב רצף ההפסדים. שלומי דורה, שקיבל שריקות וצעקות "תתפטר" מהאוהדים, שרק לפני ארבעה מחזורים הכתירו אותו למלך, אמר בסיום: "זכותם של האוהדים לקרוא מה שהם רוצים, אבל כמו שלא יצאתי מגידרי אחרי שניצחנו שלושה משחקים, אין לי כל כוונה לזרוק הכל אחרי ארבעה הפסדים רצופים. קשה לי להגיד אם אנחנו במשבר ואם זה משבר אז עד כמה הוא רציני".

על המשחק עצמו, בו ספגה חיפה שני שערים בעשר הדקות האחרונות על ידי ליעד אלמליח ואושרי גיטא, אמר דורה: "אם אני צריך לנתח את המשחק, לא היינו פחות טובים ואולי אם הפועל עכו היתה עושה לנו פה בית ספר, הייתי קורא לזה משבר. אנחנו נצטרך לדעת לתקן את הטעויות שלנו בהמשך. כנראה שנצטרך לשחק מכוער כדי לקחת נקודות ולהפסיק לשחק יפה ולא לצאת עם כלום ביד".

יואב כץ הוסיף לדברי המאמן: "אנחנו נסיק את המסקנות מהשגיאות שעשינו. אני בטוח שנשנה את חוסר המזל שלנו במשחקים הבאים. סף השבירה לא כל כך גבוה, אבל לצערי אחרי השער השלישי סף השבירה היה מתחת לכל ביקורת. זה תמיד קורה במחצית השניה ונצטרך לתת את הדעת על זה. אני לא חושב שאנחנו במשבר, אלא ההפסדים הללו הם רק מכשולים בדרך. החוזק של הקבוצה היא עובדה וזה שאנחנו ביחד כצוות מאוד מגובש אומר שלא יהיה שינוי נכון לרגע זה".

אייל טרטצקי, שנפצע במהלך המחצית הראשונה, סובל מכאבים בקרסול לאחר שסובב אותו. הקפטן ייבדק מחר ואז יתברר האם מדובר בפציעה רצינית. אמיר אבו ניל, שלא שיחק היום, יחזור בהדרגתיות לאימונים השבוע ובחיפה מקווים שהוא יחלים ולא יצטרך ניתוח נוסף.

גורש: "אפילו הכפלנו את מאזן השערים שלנו"

בצד השני בעכו חגגו את הניצחון הראשון בליגה הראשונה לאחר 31 שנה. עכו כבר היתה צמאה לשלוש הנקודות לאחר שבארבעת המשחקים האחרונים שלה סיימה בתיקו. המאמן ירון הוכנבוים אמר בסיום: "התחושה היא נפלאה. זה ניצחון ראשון שלי גם כן בליגת העל בתור מאמן וההרגשה היא מצויינת. שיחקנו יוצא מן הכלל וחיכינו הרבה זמן לניצחון הזה. מה שעשה את ההבדל זה שבמשחקים הקודמים החמצנו והפעם ידענו להבקיע שערים. זה הכדורגל, שאתה יודע לנצל את ההזדמנויות שלך, ואז אתה מנצח".

שוער הקבוצה, דודו גורש, נשמע אף הוא נלהב מהניצחון הראשון, ואמר: "הרגשנו טוב לאורך כל המשחק וידענו שננצח אותו. התחושה היא נפלאה, עשינו ניצחון גדול ואפילו הכפלנו את מאזן השערים שלנו. אני מאמין שהניצחון יתן ביטחון ועם חיזוק קטן וטוב, עכו תילחם עד הסוף על המקום שלה בליגה".

שחר סימנטוב, שכבש את אחד השערים והוחלף במחצית השנייה, סובל מפגיעה בבוהן. בעכו מעריכים כי מדובר בשבר, אך מחר יעבור הקשר צילום בבית החולים ואז תתברר חומרת פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully