וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "הכי חשוב בכדורגל זה ההמשכיות"

דור בלך

7.11.2009 / 23:13

מאמן ב"ש לא יצא מגדרו אחרי ה-1:4 על אחי נצרת שחתם שני נצחונות רצופים. אבו עייש: "שחקנים חושבים שהם מעל הקבוצה"

כרגיל, הפועל באר שבע נעה בין אכזבה גדולה לשמחה גדולה. הערב (שבת), נתנו שחקניו של גיא עזורי הצגת כדורגל מרשימה, והביסו 1:4 את מכבי אחי נצרת. ניצחון שני ברציפות לגיא עזורי, ולפתע נראה כי מעמדו איתן מתמיד. שערים של מליקסון, קדוסי ויוסי אופיר (צמד) סגרו את הסיפור הערב, ודאגו ששלוש הנקודות יילכו עם הבאר שבעים, שמטפסים למקום השישי בטבלה. מנגד, הקבוצה של אלי מחפוד נחלה את הפסדה השלישי ברציפות, ונצחה למקום ה-13.

"עכשיו אנחנו קבוצת צמרת לכל דבר"

שמחה נרשמה בסיום בחדר ההלבשה של הפועל באר שבע, כששחקני הקבוצה חגגו את הניצחון בקריאות עידוד. את מירב תשומת הלב משך הקשר יוסי אופיר לו אמרו השחקנים בציניות: "בקצב הזה אולי תהפוך לחלוץ". בקבוצה אמרו לאחר המשחק: "אף אחד לא שם לב, אבל עכשיו אנחנו קבוצת צמרת לכל דבר. בעוד שבועיים תהיה מלחמת עולם נגד מכבי תל אביב שלא תרצה לאבד שוב נקודות, אם ננצח את המשחק הזה היומרות ישתנו. בסופו של דבר העקשנות והדרך של גיא עזורי יתבררו כמוצדקים. מתחילים לראות שינוי בהפועל באר שבע". במחצית, כשבאר שבע הובילה 1:3, כינס עזורי את שחקניו ואמר להם: "אוי ואבוי לכם אם אתם לא מנצחים את המשחק הזה. זה משחק שאסור להפסיד. הוא בידיים שלנו".

עזורי, שרשם ניצחון שני בתוך חמישה ימים, מודע לחשיבות הנקודות בהמשך השנה. "לקחת 6 נקודות בשבוע זה דבר משמעותי בתקופה הזאת של העונה. זה היה ציון דרך בשבילנו וידענו עוד לפני המשחק נגד אשדוד שהמשחקים מול אשדוד ומול נצרת הם מפתח להמשך הדרך, אני שמח שהקבוצה גילתה הרבה בגרות. הכי חשוב בכדורגל זה ההמשכיות ואנו שואפים כל הזמן להשתפר. במחצית ידענו אחרי שהובלנו 1:3 שצריך לשחק חכם על מנת לצאת עם ניצחון מהמגרש הזה".

במועדון מרוצים מאוד מהשילוב שנרשם משחק בין החלוצים אוהד קדוסי וחנן פדידה. הראשון כבש והשני רשם הופעה מוצלחת אחרי תקופה ארוכה בה חיכה על הספסל. פדידה הועדף על פניו של גיל בלומשטיין, שקיבל לא מעט הזדמנויות אך טרם ניצל אותן.

עזורי לא ממהר לקבל החלטה לגבי הקשר האחורי שנבחן, מוחמד אדמו. כזכור, אלונה ברקת כבר הבהירה לעזורי שלא יוכל להחתים שחקנים נבחנים תוך זמן קצר והשחקן ייבחן גם בשני משחקי גביע הטוטו הקרובים מול מכבי חיפה.

אחד מחלונות האוטובוס של הקבוצה נרגם באבנים לאחר המשחק, כנראה על ידי אוהדי נצרת. שחקנים בקבוצה לא נפגעו ובקבוצה בחרו בינתיים שלא להתלונן במשטרה.

הכסא של מחפוד יציב

לאחר שלושה הפסדים ברציפות, בנצרת כבר נשכח רצף שלושת הנצחונות שקדם לו, והאווירה הטובה ששררה בקבוצה הפכה למרה. "יש פה שחקנים שחושבים שהם מעל הקבוצה וככה אי אפשר להמשיך", אמר בסיום יו"ר אחי נצרת, כיעד אבו עייש.
"נראנו רע מאוד והרבה שחקנים שיחקו מתחת לרמתם הרגילה".

נכון לעכשיו כסאו של אלי מחפוד עדיין יציב, ובנצרת לא שוכחים את העבודה הרבה שהשקיע בקבוצה ואת ההתקדמות הגדולה שעשתה הקבוצה תחתיו בחצי השנה האחרונה, כמו גם את היכולת הטובה של הקבוצה השנה, על אף התוצאות הרעות. מחפוד עצמו, כמו גם כל שחקני הקבוצה, העדיפו שלא לדבר בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully