וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "כשאתה עולה עם צעירים אתה לא יודע מה יהיה"

דור בלך

7.11.2009 / 21:46

מאמן בית"ר מצא את ההסבר לתבוסה נגד נתניה. אגייאר: "כרגע לא מתכוון להשקיע עוד כסף". עטר: "היה עניין של זמן עד שנכבוש"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

"התפרקנו, שיחקנו גרוע מאוד. נתניה הייתה ראויה לניצחון. אם היו לי פתרונות, זה היה נראה במגרש. עשיתי כל מה שחשבתי בהפסקה", כך סיכם הערב (שבת) יצחק שום את התבוסה של בית"ר ירושלים 3:0 על ידי מכבי נתניה במחזור התשיעי של ליגת העל.

עבור בית"ר היה זה הפסד שלישי העונה ומעבר לתוצאה, הקבוצה נראתה רע מאוד. לאחר המשחק שררה אווירה קשה מאוד בחדר ההלבשה של הקבוצה. על שחקניה נאסר לדבר עם התקשורת, כשכל חברי הצוות המקצועי נמנעו גם כן מלהגיב ויצאו מהאיצטדיון דרך יציאה צדדית היישר אל אוטבוס הקבוצה כדי לא להתקל בכלי התקשורת. גם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין סירב לדבר לאחר משחק.

שום, שהתראיין לטלוויזיה בסיום המשחק, הוסיף: "תפסנו יום גרוע מאוד וזה הכל. כשאתה עושה מהפכה ועולה עם בחורים צעירים, אתה אף פעם לא יודע מה יהיה באותו יום. היום היה גרוע ונסיק את המסקנות שלנו. בינתיים אנחנו בין שש הראשונות. אם נוכל להביא שחקני חיזוק, זה יהיה יותר טוב. כרגע המצב הוא כזה, הפסדנו וצריך להמשיך הלאה. הפלוס בכדורגל זה שיש משחק חדש".

גומא אגייאר, שנכח בויסנטה קלדרון כאורחה של ריאל מדריד בדרבי נגד אתלטיקו, עודכן על תוצאת המשחק אבל ככל הנראה לא תיאם כוונות עם שום שדיבר על חיזוק. "נכון לעכשיו ועד שעניין עיקול מניות הקבוצה יובהר לא אשקיע מעבר למה שכבר השקעתי".

למרות זאת, אגייאר ימריא מחר בבוקר לברזיל שם יבחן אפשרות לשיתוף פעולה עם מספר מועדונים ואנשי מקצוע, וכן יוצעו לו שחקנים אופציונלים לחיזוק בית"ר כבר בינואר. עם זאת, כאמור, אגייאר כרגע לא מעוניין להוציא כספים נוספים מחשש שהם ירדו לטמיון אם וכאשר תאלץ הקבוצה לפנות לאופציית הפירוק.

"ביקשתי מעורכי הדין שלי שיפנו לבית המשפט כמה שיותר מהר כדי שנוכל להבין מה קורה עם העיקולים שיש על המועדון", הסביר המיליארדר. "אם הם לא יוסרו, אני ארצה שהקבוצה תלך לפירוק כמה שיותר מהר כדי שנוכל להתחיל ולבנות אותה מהיסוד". אגייאר ייחס גם את ההפסד הערב למצב המשפטי. "השחקנים לא יודעים מי בעל הבית ומה צופן להם העתיד, אז אני לא יכול לבוא אליהם בטענות.למרות זאת, חבל להפסיד בתוצאה כזאת".

עטר רק רוצה לברוח מהתחתית

בנתניה לעומת זאת חגגו ובגדול. בקבוצה היו מרוצים מאוד מיכולתם של השחקנים, בעיקר הצעירים ובראשם חן עזרא שהצטיין עם שלושה בישולים. שחקני הקבוצה חגגו בסיום והריעו לראובן עטר על הניצחון הגדול, כהצוות המקצועי החמיא כמעט לכל שחקני הקבוצה על יכולתם. "חן עזרא היה מדהים וזה כיף לראות אותו משחק", התייחס קפטן הקבוצה אלמוג כהן לשחקן המצטיין של הערב, והתפנה לדבר גם על היתרון הטקטי של נתניה על פני בית"ר. "ההיכרות של ראובן עם בית"ר עשתה את ההבדל. הוא ידע להכין אותנו על הצד הטוב ביותר ואמר לנו בדיוק מה הנקודות החזקות והחלשות שלהם, וניצלנו את זה. לא חשבתי שזה יהיה כל כך קל, הייתי בטוח שנצטרך לעבוד קשה".

"הניצחון הזה החזיר לנו את הצבע לפנים ואני שמח שסוף כל סוף לאחר 9 מחזורים רשמנו ניצחון בית ראשון", סיפר כובש השער הראשון שלו מנשה. "לא כל קבוצה מנצחת את בית"ר ירושלים 3:0, ואין ספק שזה החזיר לנו את יכולת ההרתעה, אבל אם לא תהיה לזה המשכיות זה לא שווה כלום. אנחנו צרכים להמשיך להראות טוב ולנצח".

המאמן ראובן עטר אמר: "יש סדר ופריסה נכונה על המגרש, סגרנו להם את הנקודות החזקות, השתלטנו על מרכז השדה וזה היה עניין של זמן עד שנכבוש. כל הכבוד לחבר'ה".

על חן עזרא, שבישל הערב את שלושת השערים, אמר המאמן: "למעשה הבאתי אותו לנתניה אחרי שבמחלקת הנוער המליצו עליו. שכנעתי אותו להגיע והוא לקח את הצעד הזה. הוא התחשל לפני שנה בכפר סבא והיום הוא כבר מספיק בשל להיות אחד השחקנים המובילים בקבוצה".

עוד אמר עטר: "בשלב ראשון אנחנו צריכים לברוח ממאבקי התחתית כי אנחנו קרובים יותר לתחתית מאשר למרכז הטבלה, ואחרי זה נדבר הלאה. לא נסתפק בזה, אבל הכי חשוב זה שתהיה קבוצה שמחה, מסודרת ואחראית, כמו שהייתה היום".

על אף הניצחון, בנתניה ממשיכים לחשוב על חיזוק לקראת ינואר והחלו בגישושים אצל הבלם ליאונרד קרופניק ששיחק בעבר בקבוצה. "אנחנו עובדים קשה ובסודיות עד כמה שאפשר כדי לנסות ולחזק את הקבוצה", סיפר ראובן עטר שסירב להתייחס ספציפית לשם כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully