וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן סובב את הקרסול ונטש את אימון חיפה

דור בלך

7.11.2009 / 12:34

הקפטן צפוי להחמיץ את המשחק באשדוד בשני, אך ההערכות בחיפה הן שמדובר במתיחה חזקה. דוידוביץ' הוצא מהאימון

מכבי חיפה המשיכה הבוקר (שבת) בהכנותיה לקראת משחקה נגד מ.ס אשדוד ביום שני וערכה אימון טקטי בעיקרו. במהלך האימון סובב יניב קטן את קרסולו ומיד חש בכאבים עזים במקום. קטן פונה מיידית לטיפול אצל הצוות הרפואי של המועדון והחשש הוא מפגיעה רצינית ברצועות הקרסול של השחקן.

מחר יעבור קטן בדיקות מקיפות יותר באיזור ותתברר חומרת הפציעה כשההערכה היא שמדובר במתיחה חזקה בלבד ולא בקרע. כרגע קטן לא מצליח לדרוך על רגלו וההערכות הן כי לא יהיה כשיר למשחק באשדוד ביום שני. גם אם יתברר כי הפציעה אינה חמורה, בחיפה יעדיפו לתת לו לנוח עקב עומס המשחקים הגדול שחווה הקבוצה.

לאימון הגיע נשיא הקבוצה יעקב שחר, שניסה לעודד את השחקנים ואמר להם: "אני מבקש שתשכחו את המשחק מול יובנטוס ותתעסקו רק במשחק מול אשדוד על מנת שנחזור לעניינים. אני יודע שהיו ציפיות גדולות שנפתיע את יובנטוס אבל זה לא יצא וצריך להסתכל קדימה".

במהלך האימון כעס ניר דוידוביץ' על אחת השריקות במהלך המשחקון הפנימי ובתגובה נשלח לחדר ההלבשה על ידי אלישע לוי, אך הרוחות בין השניים נרגעו במהירות והם ליבנו את העניינים כבר בסיום האימון.

ג'ון קולמה, שמתח את שריר הירך האחורי במהלך משחקה של חיפה נגד יובנטוס בליגת האלופות השבוע, עדיין לא החלים ונכון לעכשיו לא יוכל לשחק בשני. הקשר לא התאמן היום וצפוי לנוח גם מחר. כמו קטן גם הוא יראה את המשחק מהיציע כדי לא להכביד עליו בעומס המשחקים הנוכחי. אייל גולסה הפצוע המשיך לערוך אימוני ריצה ובקבוצה מקווים כי בשבוע הבא כבר יחזור להתאמן עם כדור.

מי שתורגל במקומו של קולמה בקישור האחורי הוא טיאגו דוטרה, אך מי שצפויים לפתוח באשדוד הם גוסטבו בוקולי ובירם כיאל. בהגנה תרגל אלישע לוי את שי מימון וז'ורז'ה טישיירה כצמד הבלמים הפותח, כשההערכה היא כי מימון יפתח לצידו של דקל קינן. את מקומו של קטן ימלא ליאור רפאלוב או ישראל זגורי הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully