וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לעצור את הסחף

7.11.2009 / 11:16

הג'איינטס חייבים ניצחון על סן דייגו, כדי לא לראות את פילדלפיה או דאלאס, שיתעמתו ביניהן, בורחות. ניו אינגלנד נגד מיאמי

שבוע 9 הגיע, ואנחנו עוברים לפורמט של 100 אחוז פוטבול. עונת הבייסבול הסתיימה, מה שאומר שלא יהיו עוד הפרעות לשידורי הלילה, וכבר בשבוע שעבר הרגשנו שוב, אנחנו, האנשים העובדים, כמה זה קשה כשהמשחקים נגמרים ב-2:30 לפנות בוקר. אבל אם כל משחק יהיה כמו זה שבין גרין ביי למינסוטה, מה לנו כי נלין?

בשבוע שעבר המדור עמד על 9 ניחושים נכונים ב-13 משחקים (וטופח לעצמו על השכם עם התפיסה של מיאמי נגד הג'טס ושל סט. לואיס בדטרויט) ובסך הכל אנחנו על 68 מ-116 (58.6 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

שחקני ניו יורק יאנקיז חוגגים אליפות. Kathy Willens, AP
זה מסמל אליפות, וגם פחות הפרעות צפיה/AP, Kathy Willens

METV:

20:00: ניו אינגלנד - מיאמי

23:15: ניו יורק ג'איינטס - סן דייגו

FOX:

20:00: שיקגו - אריזונה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: פילדלפיה - דאלאס

3:30, בין שני לשלישי: דנבר - פיטסבורג

מיילס אוסטין שחקן דאלאס קאובויס. LM Otero, AP
מיילס אוסטין מגיע לפילי - יהיה דיסקו/AP, LM Otero

דם רע בפוקסבורו (שעה ראשית: 20:00)

ניו אינגלנד (2:5) - מיאמי (4:3)

למעשה, עד כמה שזה נשמע היה מוזר, אולי, בשבועות הראשונים של העונה, מדובר במשחק שעשוי לפתוח את כל ה-AFC מזרח. הדולפינס ניצחו פעמיים את הג'טס, ומגיעים להתמודדות עם הפטריוטס כשהם מאיימים, לראשונה העונה, להגיע למאזן חצוי. למי שלא זוכר, בעונה שעברה השחית רוני בראון את הגנת ניו אינגלנד, במשחק שחשף לעולם את הוויילדקאט המודרני של טוני ספראנו. הפאטס יגיעו למשחק בלי הקיצוני הגנתי ג'ארוויס גרין והתאקל מאט לייט, היונקים יסתדרו ללא הליינבקר צ'אנינג קראודר והתאקל ההגנתי ג'ייסון פרגוסון.

התחזית: ניו אינגלנד


שיקגו (3:4) - אריזונה (3:4)

לאחר שנדמה היה שהיא עולה על דרך המלך, חטפה אריזונה מקלחת קרה מקרוליינה בשבוע שעבר. הברס ניצחו את קליבלנד, אבל זו לא חוכמה - כולם מנצחים את קליבלנד. למרות כניסתנו לעונה הקרה, מזג האוויר בסולג'רספילד יהיה נוח, מה שנותן יתרון לקרדינלס. שני תופסי מפתח בסימן שאלה למשחק - אנקואן בולדין מאריזונה ודווין הסטר משיקגו.

התחזית: ניצחון לקרדינלס


אטלנטה (3:4) - וושינגטון (5:2)

שתי קבוצות שאכזבו עד כה, מי יותר ומי פחות, נפגשות בג'ורג'יה דום. הפאלקונס חזרו ממסע של שני משחקי חוץ עם שני הפסדים, בהם ספגו 37 ו-35 נקודות. על הרדסקינס אין צורך להרחיב, המצב שם נהיה כפית מרגע לרגע, כשאנשי מקצוע, שחקנים לשעבר ואוהדים לא מפסיקים לתקוף את הבעלים דניאל סניידר על מדיניותו הכושלת. הטייט אנד כריס קולי והאנטר "הפאנטר" סמית' לא ישחקו בוושינגטון, ג'ון אייברהם בסימן שאלה באטלנטה.

התחזית: ניצחון לפאלקונס


סינסינטי (2:5) - בולטימור (3:4)

מפגש מאוד מסקרן ב-AFC צפון, כשהרייבנס חזרו לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים, ויפגשו קבוצה רעננה של הבנגאלס, שנחה בשבוע שעבר. המפגש הקודם הסתיים בניצחון הטיגריסים, ובולטימור תנסה לשאוב עידוד מהמפגן המצוין מול דנבר. הבעיה שלה היא חסרונם האפשרי של מספר שחקני הגנה, בראשם התאקל המעולה האלוטי נגאטה.

התחזית: ניצחון לרייבנס

שחקן מיאמי דולפינס רוני בראון בין שחקני ניו אינגלנד פטריוטס. Winslow Townson, AP
זוכרים מה הוא עשה בפוקסבורו בעונה שעברה? רוני בראון/AP, Winslow Townson

אינדיאנפוליס (0:7) - יוסטון (3:5)

הטקסאנס הם ההפתעה הנעימה של העונה עד כה, כשלאחר פתיחה מהוססת ניצחו שלושה משחקים ברציפות, נראים טוב ומאיימים, לפחות כרגע, על מקום בוויילד קארד. אלא שלסדרה בין השתיים האלה יש חוקים משלה - ב-13 מ-14 המפגשים בין שתי הקבוצות ניצחו הקולטס. אינדי חוזרת מניצחון קשה על סן פרנסיסקו, ותצטרך להיזהר מהפריצה, תרתי משמע, של הרץ האחורי ריאן מוטס. מאט שאוב מכיר היטב את דווייט פריני ואת המשטח ב"לוקאס אויל", ורצוי שיימנע מהפלות.

התחזית: ניצחון לקולטס


ג'קסונוויל (4:3) - קנזס סיטי (6:1)

הג'אגוארס התנדבו לשמש שטיח לטנסי ולהעניק לה ניצחון בכורה בשבוע שעבר, הצ'יפס נחו קצת ולא נראה שזה הפריע למישהו. צפו ליום גדול של מוריס ג'ונס-דרו במשחק הריצה של ג'קסונוויל. ג'מאל צ'רלס יפתח בקנזס סיטי במקום לארי ג'ונסון המושעה.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


טמפה ביי (7:0) - גרין ביי (3:4)

אחרי הלקח שלמדה מברט פארב, גרין ביי יוצאת לאקלים הנוח של "ריימונד ג'יימס סטדיום", כשהיא פוגשת את הקבוצה היחידה שנותרה ללא ניצחון העונה. ג'וש פרימן יפתח כקוורטרבק של הבאקנירס לראשונה העונה, במטרה לעצור את הסחף. לא בטוח שזה יעזור נוכח המיס-מאץ' בין ארון רוג'רס והקו האחורי של הגנת טמפה ביי.

התחזית: ניצחון לפאקרס

ג'וש פרימן שחקן טמפה ביי באקנירס. Jason DeCrow, AP
אולי ממנו תבוא הישועה? ג'וש פרימן/AP, Jason DeCrow

ההזדמנות האחרונה של קרוליינה (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אורלינס (0:7) - קרוליינה (4:3)

הסיינטס נשארו הקבוצה הבלתי-מנוצחת היחידה ב-NFC, וניצחון במשחק הפנים-ביתי על הפנת'רס יקרב אותם עוד אל הנחלה. בעוד משחק הריצה של הפנתרים מתעורר ומביא ניצחון נאה על אריזונה, ההגנה של ניו אורלינס, שהייתה דומיננטית בשבועות הראשונים של העונה, הורידה הילוך. דרו בריס יצטרך להיזהר מג'וליוס פפרס, שפשוט משחק מדהים בחודש האחרון.

התחזית: ניצחון לניו אורלינס


ניו יורק ג'איינטס (3:5) - סן דייגו (3:5)

מי היה מאמין לפני חודש שהג'איינטס יגיעו להתמודדות הזו כשלפניהם שוקת שבורה? ניו יורק לא מיטיבה לשחק משני צידי הכדור, חוטפת המון נקודות ולא מצליחה לייצר אותן בצד ההתקפי. אצל הצ'ארג'רס הכל כרגיל - מנצחים את הקבוצות הקטנות, לא מראים שהם מסוגלים לנצח את הגדולות. ארון רוס, מייקל בולי וכריס קאנטי, כולם שחקני הגנה שחסרו משמעותית לניו יורק בשבועות האחרונים, בסימן שאלה.

התחזית: נו, הפעם ג'איינטס


סיאטל (5:2) - דטרויט (6:1)

קשה לקבוע מה יותר טוילט-בול, זה או המפגש בין ג'קסונוויל לקנזס סיטי, בכל מקרה, בואו נגיד שמההתמודדות הזו לא תצא, כנראה, קבוצת פלייאוף. קווין סמית' בסימן שאלה בדטרויט וזה באמת כל מה שיש לנו להגיד בפריוויו הזה.

התחזית: סיאטל


סן פרנסיסקו (4:3) - טנסי (6:1)

אחרי פתיחה מצוינת של העונה, הניינרס חטפו שלושה הפסדים וחזרו לגודל טבעי. סן פרנסיסקו תצטרך לבדוק איך לעצור את משחק הריצה של כריס ג'ונסון, שרשם בשבוע שעבר 228 יארד מפלצתיים נגד ג'קסונוויל. וינס יאנג ימשיך לקבל אשראי בטייטאנס, אלכס סמית' ינסה ליצור יותר כימיה עם מייקל קראבטרי במשחק ההתקפה של הניינרס.

התחזית: הולכים על הפתעת המחזור. ניצחון לטנסי

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. Wade Payne, AP
איך עוצרים את הדבר הזה? ג'ונסון/AP, Wade Payne

פילדלפיה (2:5) - דאלאס (2:5) - 3:20, בין ראשון לשני

איך שגלגל מסתובב. שתי הקבוצות היו בצרות בשבועות הראשונים של העונה ושיחקו מתחת לרמתן, אבל מגיעות למפגש הזה כשהן במומנטום. דונובן מקנאב והאיגלס הרגו את הג'איינטס, בעוד הקאובויס טיילו בבית מול סיאטל. לפילדלפיה יש יתרון גדול במגרשה הביתי, שם כל קבוצה מקבלת הלם מוחלט, וזכור המפגש הקודם בין השתיים, בו רמסו האיגלס את הקאובויס 6:44 בדרך להבטחת כרטיס לפלייאוף.

התחזית: ניצחון לאיגלס


דנבר (1:6) - פיטסבורג (2:5)

הברונקוס ספגו בשבוע שעבר את הפסדם הראשון העונה, בבולטימור, הסטילרס לא שיחקו. פיטסבורג, למרות המאזן החיובי, צריכה להוכיח שיצאה מהנג-אובר הסופרבול, משום שבינתיים היא מגלה יכולת בינונית פלוס, במקרה הטוב, אבל לזכותה ייאמר שמאז חזרת טרוי פולמאלו, כל ההגנה העלתה את רמת משחקה, ולראיה הניצחון על מינסוטה לפני שבועיים. בן רות'לסברגר לא יוכל להשתהות יותר מדי במסירות, במיוחד כשמולו יעמוד אחד מטובי המפילים בליגה, אלוויס דומרוויל. מהצד השני, קייל אורטון יצטרך להתאושש מהמשחק הלא פשוט שהיה לו בבולטימור.

התחזית: ניצחון לסטילרס

ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס מופל על ידי ג'יימס הריסון שחקן פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
האם זה גם דינו של קייל אורטון מול ג'יימס הריסון ופיטסבורג?/AP, Gene J. Puskar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully