וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטום בריידי חוקים משלו

6.11.2009 / 20:08

ג'ואי פורטר ממיאמי תוקף את הק"ב של הפטריוטס: "השופטים עובדים לפי החוקים שלו". ארגוני נשים נגד מאמן אוקלנד קייבל

היחס המועדף שטום בריידי מקבל, לדעת רבים, מהשופטים מתחיל לעלות לשחקנים ב-NFL על העצבים. חקיקתו של "חוק טום בריידי", שמענישה ב-15 יארד כל תיקול, גם אם לא מכוון, בגובה הברכיים של הקוורטרבק, הוציאה את הליינבקר של מיאמי ג'ואי פורטר משלוותו, רגע לפני שהוא פוגש את ניו אינגלנד ובריידי בפוקסבורו. מה שיותר מרגיזה היא העובדה שבריידי עצמו תובע (ומקבל) דגלים מהשופטים.

"כששחקן מבקש דגל מהשופט ומקבל, זה אומר שיש לו חוקים משלו", אומר ג'ואי פורטר, הליינבקר של מיאמי, "המציאו את החוק הזה כדי שלא תלך על הרגליים של טום, ככה שכשהוא מרגיש שהגעת לרגליים שלו, הוא ישר מבקש דגל. מה עוד אפשר להגיד? בכנות, זה פשוט חוק משלו". על הפטריוטס אמר פורטר: "כשמרמים, צריך לשים כוכביות על ההישגים שלהם, אבל אף אחד לא שם כוכביות על האליפויות שלהם".

אויב חדש לטום קייבל, מאמן אוקלנד: ארגוני הנשים. קייבל לא יועמד לדין בשל הכאת עוזרו רנדי הנסון, אבל מסתבר שהברנש טיפוס די אלים גם כלפי בנות המין היפה. רעייתו הראשונה של קייבל סנדי וחברתו לשעבר מארי לוץ טענו בתוכנית "Outside the Lines" של ESPN כי קייבל נהג להכות אותן. הוא הודיע בתגובה כי הרים על סנדי פעם אחת יד, לפני 20 שנה. בארגונים טוענים שקייבל אינו ראוי לשמש מאמן NFL, אבל מבחינה חוקית אין לדרישת הנשים שיניים, מכיוון שלא הוגשו נגדו כתבי אישום פליליים.

סיאטל שחררה את הרץ האחורי בן ה-31 אדג'רין ג'יימס, שחתם בשורותיה לאחר שהגיע עם אריזונה לסופרבול בעונה שעברה. הוא עשוי להודיע על פרישה מפוטבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully