וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל עכו: יותר חשוב מדרבי

הקרבה הגאוגרפית והיריבות בין המאמנים הופכות את המפגש לפיקנטי. כץ: "בשביל עכו לנצח אותנו, זה כמו לנצח את ברצלונה"

הפועל חיפה סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו (19:00, קרית אליעזר). בחיפה רוצים לחזור למסלול הניצחונות לאחר שלושה הפסדים רצופים, ואצל האדומים בכרמל דיברו השבוע בעיקר על העוול הגדול שנעשה לה בטדי, אך יחד עם זאת ניסו לשים את האכזבה בצד ולהתרכז בהכנות מול עכו. הבעיה המרכזית של חיפה העונה שהיא מתקשה הרבה יותר במשחקי הבית שלה מאשר במשחקי החוץ, כשבקבוצה צופים כי גם עכו תגיע לסגור את המשחק ולסחוט עוד תיקו.

במהלך השבוע, דיבר המאמן שלומי דורה על היריבות בין שתי הקבוצות ועל המלחמה שעכו תבוא לתת בחיפה. דורה ביקש מחניכיו אגרסיביות בהגנה ובקישור מצד אחד וסבלנות בחלק הקדמי מצד שני. הבעלים יואב כץ דיבר קצת יותר בנחרצות על היריבות מול הספורטיבית מול עכו: "בלי שום ספק, זה המשחק הכי קשה שיהיה לנו העונה. בשביל עכו לנצח אותנו, זה כמו לנצח את ברצלונה. יש יריבות גדולה בין המועדונים האלה בגלל הקרבה הגיאוגרפית, יש תחרותיות בין המאמנים, ששניהם בוגרי המועדון, ובין השחקנים ששיחקו בעכו ועברו אלינו ולהיפך, ולכן השחקנים צריכים להגיע סופר מרוכזים למשחק ונחושים מאוד על מנת לנצח. יש לנו קבוצה טובה עם פוטנציאל אדיר ולמרות ההפסדים האחרונים, אני מאמין בשחקנים ויודע שהם יתנו לנו עונה טובה".

בחלק המקצועי קיימת בעיה אחת רצינית לדורה. ערן לוי החולה ערך היום אימון חלקי בלבד ועדיין בספק למשחק. אם לוי ייעדר, הישאם כיוואן או גל אראל יתפסו את מקומו. חוץ מהקשר, כל סגל הקבוצה יהיה כשיר למשחק, כולל הבלם אושרי רואש שנעדר מול בית"ר. ביראן חרסיסיץ', שלא שיחק מול בית"ר בגלל כרטיס אדום, יחזור להרכב הקבוצה.

הרכב משוער: גליל בן שנן, עודד אלקיים, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, בריאן חרסיסיץ', רן אבוקרט, ערן לוי (גל אראל), עדן בן בסט, ירו בלו.

עכו: סגל חסר להוכנבוים

גם הפועל עכו סיימה היום את הכנותיה למשחק, כשבמועדון מרוצים בסך הכל מהיכולת שהקבוצה מגלה במשחקים האחרונים, אבל אחרי ארבעה משחקים שהסתיימו בתיקו, רוצים להרגיש את טעם הניצחון. עכו גם מחפשת שער ראשון של חלוץ מהקבוצה, ואם גם מחר החלוצים לא יצליחו לכבוש, קשה לראות כיצד שחקני ההגנה שוב יבואו לעזרת התקפת הקבוצה על מנת לצאת מהמשחק עם נקודות.

המאמן ירון הוכנבוים ערך היום אסיפת קבוצה ודיבר על הרצון הגדול של חיפה לנצח את עכו: "הם יבואו במטרה אחת ברורה, לתקוף ולנצח. אם נדע לעמוד טוב במגרש ונהיה אגרסיביים כמו במשחק הקודם, נוכל גם מחר לעשות דברים יפים במשחק".

להוכנבוים בעיות די רציניות בכל הנוגע להרכב: איציק כהן ואדק מב'ה בספק גדול למשחק, וכרגע נראה כי לא יוכלו לקחת חלק במשחק. הבעיה היותר גדולה היא שרון בן נחום, מחליפו של כהן, גם עדיין בספק, וכרגע לא ברור איך תפתח עכו מחר בחלק האחורי. האפשרות שעומדת בפני הוכנבוים היא שילובו של ליעד אלמליח בהגנה לצדו של גבע ברקאי. מי שכן אמור לחזור להרכב זה עמנואל אמנגואה, שקיבל אשרת עבודה לאחר שהיה לאורך זמן עם ויזת תייר והוא זה שיחליף מ'בה בקישור.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום (ליעד אלמליח), דודי פדלון, בן בינימין, עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבוים, שחר סימן טוב, עומאר עבדול עזיז, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully