וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יודעים להעביר פס

עו"ד אורי שלף

6.11.2009 / 14:51

מה ש-50 אלף אוסטרים לא הצליחו לעשות להפועל ת"א, הצליח פס האינטרנט לעשות לאורי שלף. שיר אהבה לקדמה טכנולוגית

רק שבועיים עברו מאז מטר המחמאות שהרעפתי על אלי גוטמן ולהקתו, ואתמול (חמישי) לפני הגומלין בווינה חששתי, כמו אוהד הפועל טיפוסי, שהכל יחזור אליי כבומרנג. הרי אנחנו מכירים את המנטליות של הכדורגל הישראלי, הרי ראפיד נתנו להמבורג שלוש בראש, הרי 50 אלף אוסטרים בקור מקפיא מחכים לקבוצתנו האדומה. לא עזרו לי מילותיו המרגיעות של מנהיג הקומץ מגבעתיים שנסע בלעדיי לווינה: "אני בארנסט האפל עוד לא הפסדתי...". לא ברור מי זה "אני", או מי בדיוק לא הפסיד שם ומתי, אבל גם אחרי אתמול המנהיג עדיין לא הפסיד שם.

לא רק שמנהיג הקומץ נסע בלעדיי והשאירני בארץ עם טעם של שניצלים וינאים בפה, הוא גם לקח עימו את יד ימיני בהפועל אוסישקין, קורקי מנהל המשק המסור, שמסירותו מוטלת בספק בכל פעם שאימון או משחק של אוסישקין נופלים במקביל למשחק של הפועל בכדורגל. ומכיוון שזה מה שקורה לאחרונה מדי יום חמישי, מצאתי את עצמי מנסה לדוג באינטרנט פיסת פס רחב על מנת לצפות במשחק באמצעות המחשב הנייד במהלכו של אימון של הפועל אוסישקין.

כבר לפני שלוש שנים, מעט לפני תחילתו של מונדיאל 2006, הגעתי למסקנה המתבקשת שערוצי התשלום בטלוויזיה הם שערורייה וסירבתי לשלם על חבילת הצפייה שנתבקשנו לשלם לצ'רלטון בכדי לצפות במשחקים. סיפרו לי שמשדרים הכל באינטרנט בחינם ושועל אינטרנט ותיק כמוני לא יכול היה לוותר על ההזדמנות לדפוק את המערכת. חמש דקות מהשריקה למשחק הפתיחה הבנתי שאם מישהו ידפוק פה מישהו זה צ'רלטון אותי. באינטרנט לא ראו כלום.

מאז הפס התרחב וכך יכולות השידור של האתרים, וכיום אפשר למצוא ברשת כמעט כל משחק שתרצו בשידור חי, והכי חשוב, אף אחד כבר לא צריך לדפוק אף אחד וכל ערוצי הטלוויזיה המובילים מזמינים אותנו ליהנות משידורים חיים באינטרנט של שידורי הטלוויזיה שלהם. אך למרות כל הקדמה, בזמן אמת אני אף פעם לא מצליח לראות כלום.

עקב חסרונו של מנהל המשק המסור מהאימון אתמול נאלצתי לפספס את הראשון של ידין והתחלתי את החיפוש המייאש של שידור המשחק עם תחילת המחצית השנייה. זה אמור היה להיות פשוט, לערוץ 10 אתר מדופלם המשדר חי, אבל כשנכנסתי אל השידור החי נקלעתי למהלכה של מועצת שבט סוערת ב"הישרדות", שהייתי מוכן להישבע שהייתה בכלל ביום רביעי. לאחר 10 דקות בהם רעננתי שוב ושוב את דף האינטרנט הסורר ולא מצאתי שום זכר לשידור החי, הבנתי שמהשידורים הרשמיים טוב לא ייצא לי, ובעזרתו האדיבה של גוגל מצאתי במהרה שרת מחתרתי והצטרפתי אל המשחק בדקה ה-60.

ארבע דקות מאוחר יותר השרת קרס, כשהוא חזר ראיתי ערימה של חבר'ה אדומים על הדשא והבנתי שהפסדתי עוד גול. חיכיתי לשידור החוזר והוא אכן הגיע במהרה, ורמוט עובר אחד, עובר שניים, מטעה את השוער, חותך שמאלה ועובר אותו ו... שוב פעם נפל השרת, הפעם הודעה באנגלית רהוטה הודיעה לי שמספר הלקוחות מהמדינה שלי עבר את המקסימום האפשרי לשידור. בניגוד לערוץ 10, הפעם לפחות זה בא עם הסבר. למותר לציין שאחרי 5 דקות כשהשרת חזר התוצאה כבר הייתה 3:0 ודקה לאחר מכן השרת קרס שוב. גם כן פס רחב...

תזכורת נוספת לפס "הרחב" במדינת ישראל קיבלתי בלילה בדרך לסוף שבוע בצפון. בבת אחת, החליטו הגאונים במע"צ לסגור קטע מקביל גם בכביש החוף וגם בכביש החוף הישן, שחס וחלילה לא תהיה לאף אחד דרך מילוט מהפקק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully