וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-בית"ר ירושלים: קבלת פנים מעובה

דור בלך

6.11.2009 / 13:59

ראובן עטר מכין מערך של חמישה קשרים לקבוצתו לשעבר, שום עשוי להעדיף את דה לה האסה על חשבון קובי מויאל

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה לקראת משחק החוץ בנתניה מחר (19:30, ספורט 2). לאחר שניצחו את הפועל חיפה בשבוע שעבר אך לא הציגו יכולת מרשימה, בבית"ר יקוו לקחת שלוש נקודות גם מחר וגם להראות טוב יותר. המאמן יצחק שום שוב הזכיר לשחקניו כי הוא מצפה לקחת את מלוא הנקודות בששת המשחקים הקרובים הנחשבים לקלים יחסית.

שום התייחס ברדיו ירושלים לשינויים בהרכב הקבוצה. "כל אחד בבית"ר הפנים את העובדה שאני מעלה את השחקנים שהכי מתאימים לאותה שבת", סיפר המאמן. "ביוון היו לי 28 שחקני נבחרת בסגל ולא יכלתי להעלות את כולם כל שבוע".

מאמן בית"ר התיחס גם ליכולתו של ברק יצחקי בתקופה האחרונה ועל הקושי שלו במציאת הרשת. "גם לשחקנים הגדולים ביותר יש ירידות לפעמים. הלוואי וברק יצחקי יהיה מחר כמו שהוא היה השבוע באימונים". שום הסביר גם מדוע הוא ממשיך להרכיב את יצחקי על אף יכולתו. "יש שחקנים שאתה מחזיר ליכולתם דרך הספסל ויש כאלה שאתה מחזיר ליכולת דרך זה שאתה ממשיך לשחק איתם בהרכב. שחקנים ברמה של יצחקי מחזירים לך על זה שאתה מרכיב אותם גם ביכולת חלשה, מספיקה להם רבע שעה טובה כדי לנצח משחקים".

"אני לא בונה על נפילה של מכבי חיפה אבל הייתי איתם בסרט הזה", נזכר שום. "בתשעת המחזורים הראשונים עשינו 27 נקודות אבל בדצמבר-ינואר התחילו הבעיות. ככה היה גם בהפועל ת"א שהגענו לשמינית גמר גביע אופ"א והצגנו יכולת שיא בליגה. ההתלהבות והביטחון של אירופה נותנים לך הרבה ואח"כ זה נעלם. כמעט עם כל קבוצה שהייתי בזמן שהיינו אירופה שיחקנו כדורגל נפלא והירידה באה אחרי. במחזור הראשון אנחנו היינו בלי חמישה שחקני הרכב והפועל ת"א הוציאו מולנו בקושי נקודה ככה שאי אפשר להגיד שאנחנו לא ברמתם".

באימון עצמו לא תרגל שום הרכב, וגם במהלך השבוע תרגל בעיקר שביעיות. למרות זאת, נראה שהוא מתכנן לתת הזדמנות לפאולו דה לה האסה הפרואני על חשבון קובי מויאל. חן עזריאל ואריק בנאדו החולים שהיו בספק ערכו אימון מלא וצפויים להיות כשירים ולפתוח מחר. בשער ימשיך אריאל הרוש, כשבהגנה לצד בנאו ועזריאל צפויים להמשיך שמעון גרשון ואבי ריקן.

בקישור לצד דה לה האסה או מויאל ימשיכו עידן טל, עידן ורד כשגם ג'וניור ויסה תורגל במהלך השבוע בשביעיית התקפה הפותחת. בחוד יפתחו עמית בן שושן וברק יצחקי, כשטוטו תמוז יפתח רק אם ויסה ישאר על הספסל.

שחקן העבר של בית"ר ירושלים גרשון אברמוביץ' הלך לעולמו בגיל 90. אברמוביץ', לוחם באצ"ל ודמות מוכרת בירושלים, היה בין העצורים בגלות אסמרה. אברומביץ שיחק בקבוצת בית"ר ירושלים הראשונה שהוקמה ב-1936, זכה בשלב מאוחר יותר בעיטור "יקיר ירושלים".

הרכב משוער: אריאל הרוש, אבי ריקן, אריק בנאדו, שמעון גרשון, חן עזריאל, פאולו דה לה האסה (קובי מויאל), עידן טל, עידן ורד, ג'וניור ויסה (טוטו תמוז), עמית בן שושן, ברק יצחקי.

נתניה: גואטה יחליף את ימפולסקי בהרכב

גם מכבי נתניה סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת המשחק. בקבוצה, שעדיין לא ניצחה בביתה, תנסה להשיג שלוש נקודות ראשונות בקופסה העונה דווקא מול האקסית של ראובן עטר. בנתניה התעסקו רבות השבוע בכך שהגיע הזמן לנצח בבית, ועל ההזדמנות הגדולה לעשות זאת דווקא נגד בית"ר האיכותית יותר. היהלומים בונים על ההכרות של עטר עם מחזיקת הגביע, וזה אכן עבד איתם במהלך השבוע על דרכים לפרוץ את הגנת בית"ר וביקש להתמקד במסירות קצרות ומהירות.

בעקבות ההיכרות האישית של עטר עם מרכז השדה הבית"רי, הוא החליט לעבות את שלו ולהוסיף קשר נוסף על חשבון חלוץ. דלה ימפולסקי שפתח בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה יפנה את מקומו לשניר גואטה. פרט לכך עטר ימשיך לתת את הקרדיט לאותו הרכב שהפסיד בקרית אליעזר, כשחן עזרא שהיה בספק כשיר ויפתח.

טל מעבי ימשיך בעמדת המגן השמאלי, כשבכל מקרה יגאל אנטבי פצוע ולא יכול היה לשחק. בשער ימשיך אריסטד זוגבו, כשלצד מעבי בהגנה ישחקו אוראל דגני, ביוואן פרנסמן וקלמי סבן. בקישור ימשיך קפטן הקבוצה אלמוג כהן לצד רביד גזל, שלו מנשה וכאמור עזרא וגואטה. בודד בחוד יהיה אחמד סבע.

בנתניה, שהתקשו מאוד מול בית"ר ירושלים בשנתיים האחרונות והצליחו לנצח אותם רק פעם אחת, זוכרים כי היה זה גם במפגש הליגה האחרון בין שתי הקבוצות בקופסה. עטר עצמו ניצח את נתניה במגרשה הביתי כמאמן בית"ר בסיבוב הראשון ולקח את הנקודות גם בטדי בסיבוב השני.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, חן עזרא, שלו מנשה, אחמד סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully