וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "נצטרך להיות שם כשתגיע הדעיכה של חיפה"

דור בלך

5.11.2009 / 15:14

חלוץ בית"ר ירושלים חושב על נתניה ומאמין שהפער מהירוקים סביר. האסיפה תיערך בביתו של שום, דה לה האסה ישוב להרכב

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) אחר הצהריים בהכנותיה לקראת המפגש עם מכבי נתניה בשבת. הקבוצה ערכה אימון ממנו ניתן להסיק כי פאולו דה לה האסה יחזור להרכב על חשבונו של קובי מויאל, זאת על אף היכולת הפושרת שהפגין עד כה. שינוי נוסף שתרגל מאמן הקבוצה, יצחק שום, היה הרכבתו ב-11 הפותחים של ג'וניור ויסה על חשבון טוטו תמוז. אריק בנאדו חולה ולכן לא התאמן היום. בבית"ר מאמינים כי הבלם יהיה כשיר למשחק בשבת, אך במידה ולא יבריא עד אז, איתן טיבי או תומר בן יוסף יתפסו את מקומו. שום החליט לערוך את האסיפה הטקטית שלפני המשחק בביתו שבכפר סבא ולא באיצטדיון בנתניה עקב תת-התנאים השוררים באיצטדיון הנתנייתי.

בבית"ר זוכרים היטב כי את התואר האחרון של הקבוצה לקח מאמן היריבה, ראובן עטר, ולא שוכחים לו את חסד הגביע. "לכולנו יש חיבה לראובן, עשינו דרך יפה בשנה שעברה כשזכינו בגביע. מתוק מאוד שיש לו חלק גדול בזה", סיפר חלוץ בית"ר, ברק יצחקי. "כולנו אוהבים אותו אבל נשאיר את זה לאחרי המשחק. המשחק בנתניה הוא משחק שיכול להראות לנו לאן פנינו מועדות כי עברנו את המשחקים הקשים ונתניה זה סוג של מוקש. אם נעבור את המשחק הזה נסתכל יותר על הצמרת".

בבירה רואים חשיבות רבה לקחת את מלוא הנקודות במשחקים הקרובים, הנחשבים קלים יחסית, על מנת להשאיר לעצמם סיכוי ריאלי להתקרב למכבי חיפה. "נכון שחיפה מושלמת עכשיו והיא משחקת טוב, אבל יש עוד קבוצות שמהוות לה איום ואנחנו אחת מהן", הבהיר יצחקי. "הם לא יישארו מושלמים עד סוף העונה ואנחנו נצטרך להיות שם כשתגיע הדעיכה". בקבוצה בונים רבות על קיצוץ הנקודות בסוף הסיבוב השני, ומאמינים כי אם הפער ביניהם לחיפה לא יגדל בזמן הזה, לאחר הקיצוץ הוא יהיה בר סגירה.

"כרגע אנחנו קצת רחוקים מהמקום הראשון, שזה דבר שתמיד מצפים מאיתנו לשאוף אליו", הודה יצחקי, "אבל העונה עוד ארוכה ואנחנו לא דואגים. הכל יכול להשתנות". החלוץ התייחס גם לבצורת האישית שלו שנפסקה לאחר שכבש שני פנדלים בשבת האחרונה מול הפועל חיפה. "גם פנדל זה גול ואני שמח שהבקעתי, אבל אני יותר שמח שהקבוצה ניצחה. ההצלחה של הקבוצה לא פחות חשובה לי מההצלחה האישית ואני אחזור לכושר לאט לאט, אני לא דואג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully