וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסמן: "בית"ר ירושלים לא טובה יותר מנתניה"

דור בלך

5.11.2009 / 19:28

הבלם מוכן למפגש מול מחזיקת הגביע, ומוסיף: "כאוהד, גם אני הייתי מאוכזב מאיתנו". חברת הבניה י.ח דמרי תאמץ את המועדון

מכבי נתניה תמשיך הערב (חמישי) בהכנותיה למשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת. הקבוצה, שעדיין לא ניצחה העונה בביתה, תנסה להשיג שלוש נקודות ראשונות בקופסה דווקא נגד האקסית של מאמנה ראובן עטר ובונה על ההיכרות שלו עם הקבוצה איתה זכה בגביע המדינה לפני חודשים ספורים.

"בית"ר לא טובה יותר ממכבי נתניה", מצהיר בלם הקבוצה ביוואן פרנסמן בצורה חד משמעית. "נכון, יש להם שחקנים טובים ואני מכיר כמה מהם מהעונה הקודמת, אבל בכל שבוע ישנם סיכויים טובים לנצח כל קבוצה והשבוע זו בית"ר. אין קבוצה בליגה שלא רוצה לנצח, והתוכנית שלנו היא לנצח את המשחק הזה כי אנחנו צריכים את הנקודות".

למרות זאת, פרנסמן מודע כי נתניה רחוקה מלהרשים: "היכולת שלנו לא טובה במשחקים האחרונים. הדאגה הכי גדולה שהיתה לי נגד מכבי חיפה זה שלא הגענו להרבה מצבי הבקעה וניר דוידוביץ' לא עבד יותר מדי, אבל גם הגנתית יש לנו בעיה. העובדות מדברות בעד עצמן. ספגנו הרבה שערים העונה ולא שיחקנו טוב מבחינה הגנתית מתחילת העונה וחבל. אם אשים את עצמי במקום האוהדים, גם אני הייתי מאוכזב מהתצוגות שלנו וכמה מהם שאלו אותי על כך ברחוב ולא קל לענות להם על זה".

הדרום אפריקאי גם התייחס לשידוך שנעשה בינו לבין הפועל תל אביב בקיץ ולא צלח. "מה שקרה מאחורי הקלעים עם הדיבורים על הפועל ת"א מאחוריי", אמר. "אני לא מצטער שזה לא יצא לפועל. אי אפשר אף פעם לתת למחשבות שלך לחשוב על מה שלא קרה. צריך לחשוב שהחלטתי את ההחלטה הנכונה ואני עומד מאחורי ההחלטות האלה. הראש שלי במכבי נתניה מאז ומתמיד".

לאחר קיץ קשה ומלא קיצוצים מצד הבעלים דניאל יאמר, במכבי נתניה יכולים להדק את החגורה קצת פחות לאחר שמצאו ספונסרית נוספת היום. חברת הבניה י.ח דמרי תאמץ את המועדון בעונה הקרובה עם אופציה להאריך את ההסכם. שם החברה יתנוסס על גב חולצות השחקנים וכן על גבי שילוט באצטדיון בתמורה לכמה עשרות אלפי שקלים.

"אנחנו שמחים שהצלחנו לגייס חברה נוספת", סיפר מנכ"ל נתניה קובי בלדב. "אנו גאים שחברה בסדר גודל שכזה, שגם בונה בעיר נתניה, מצטרפת אלינו ותומכת גם בקהילת העיר. נעשה הכל על מנת ששיתוף הפעולה בינינו יהיה פורה ושתי החברות ייהנו האחת מהשניה על מנת ששיתוף הפעולה יתקיים לאורך שנים רבות".

עדכון ראשון: 5/11 15:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully