וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוברת להתמודד עם העומס

5.11.2009 / 14:43

הירוקים ישלימו את משחקיהם בגביע הטוטו, מה שיגרום להם לשחק שבעה משחקים בפחות מ-21 יום. קולמה בספק לאשדוד

ההתאחדות לכדורגל תודיע בימים הקרובים למכבי חיפה כי עליה להשלים שלושה משחקים חסרים במסגרת גביע הטוטו בתוך פחות משבועיים. הסיבה לכך היא שחיפה לא תוכל לקיים את אותם משחקים במועדים אחרים בגלל משחקה בעוד שלושה שבועות מול באיירן מינכן ובגלל העובדה שבעוד ארבעה שבועות (1 בדצמבר) אמור להתקיים מחזור רבע גמר גביע הטוטו.

בסך הכל, החל מיום שני, אמורה חיפה להשלים רצף של שבעה משחקים בתוך פחות משלושה שבועות: שלושה בגביע הטוטו, שלושה בליגה ואחד בליגת האלופות, וזאת למרות הפגרה המתוכננת בסוף השבוע הבא. שחקן בחיפה אמר על כך: "תהיה הרבה עבודה למאמן הכושר בחודש הקרוב. דווקא עכשיו, כשחשבנו שתהיה פגרה, יוצא שזו תהיה התקופה העמוסה ביותר שלנו. נצטרך להתמודד איתה כמו גברים".

שלושת המשחקים הם למעשה משחקי השלמה ומועדים של שניים מתוך אותם משחקים כבר נקבעו. חיפה אמורה לארח ביום רביעי הבא (11 בנובמבר) את הפועל באר שבע וביום שני לאחר מכן (16 בנובמבר) להתארח בוסרמיל. לפי התכנון המקורי, למחרת המשחק הזה (17 בנובמבר) היא אמורה להתארח באורווה מול מכבי פתח תקוה, אבל בהתאחדות הבהירו כי יקבעו מועד חדש למשחק הזה.

דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, מסר בתגובה: "כתוצאה מרצף המשחקים של חיפה בליגת האלופות, לא התאפשר לקיים את משחקיה במסגרת המפעל במועדים שנקבעו. הקבוצה תקבל הודעה על מועדי משחקיה הדחויים לאחר שנקבל החלטה בעניין".

המגן עלי עותמאן לא הופיע היום לאימון הבוקר בטענה שהוא חולה. בחיפה ביקשו מהשחקן להיות במעקב של הצוות הרפואי. גם קשר ג'ון קולמה, שעדיין סובל מפציעה בשריר הירך האחורי מהמשחק מול יובנטוס, נעדר מהאימון, והוא בספק למשחק מול אשדוד ביום שני.

בירם כיאל יחזור להרכב במקום גוסטבו בוקולי, וליאור רפאלוב עשוי לחזור לרוטציה ולתפוס מקום בהרכב. לגבי אייל גולסה הפצוע, שגם הוא לא התאמן, בחיפה טוענים שהוא יחזור לאימונים בשבוע הבא, אך לא ברור מתי הקשר יחזור לאימונים מלאים.

עדכון ראשון 9:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully