וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: אנטבי סובל מבקע, ייעדר מספר שבועות

דור בלך

4.11.2009 / 19:14

תוצאות הבדיקות הגיעו, המגן סובל גם מדלקת במפשעה. מעבי שיחליפו בשבת נגד בית"ר: "רוצים להחזיר את הכוח ההרתעה"

מכבי נתניה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים בשבת (19:30), כשהצוות הרפואי עושה מאמצים להכשיר את חן עזרא למשחק החשוב. ראובן עטר, שזכה עם בית"ר בגביע בעונה שעברה, מכיר היטב את הקבוצה מהבירה, עובד עם שחקניו על הפן הטקטי ומסביר להם כי את בית"ר ניתן לשבור על ידי מסירות קצרות ומהירות.

מי שבטוח לא ישחק הוא יגאל אנטבי. תוצאות בדיקת האולטראסונד של המגן השמאלי שהגיעו הערב לנתניה מראות כי המגן סובל מבקע ודלקת במפשעתו וייאלץ לנוח מספר שבועות בהם יעבור טיפולים כנגד הדלקת. לאחר שתחלוף הדלקת יוחלט האם יש צורך לנתח את האיזור כדי לטפל בבקע או שמנוחה בלבד תספיק.

מי שתיפוס את מקומו של אנטבי הוא טל מעבי. "זה משחק קשה, בית"ר ירושלים קבוצה חזקה. אנחנו מכבדים אותה ומצפים להתמודד מולה בצורה הטובה ביותר ולנצח", סיפר המגן שהתייחס גם לכך שנתניה טרם ניצחה בביתה. "בשנים האחרונות זה המבצר שלנו ואנחנו בהחלט רוצים להחזיר לעצמנו את כוח ההרתעה ולשמח את הקהל. נקווה שזה יתחיל בשבת הקרובה. היו משחקים שהיינו יכולים לנצח, אך לא עשינו זאת. ככה זה בכדורגל, לפעמים נוצר רצף כזה, אבל כל רצף בסוף נשבר. בכל מגרש צריך להוציא את התוצאות הטובות. ניצחנו את מכבי פתח תקווה באורווה, שזה אצטדיון כמעט זהה לזה שלנו".

"אנחנו צריכים לגרום לכך שיחזור לנו כוח ההרתעה. ראובן חזר, השחקנים הבינו את המצב של הקבוצה ואנחנו מאוד רוצים שהדברים שעשינו בעונה שעברה יחזרו על עצמם גם בעונה הנוכחית", הסביר שלו מנשה. "“אנחנו צריכים לגרום לכך שיחזור לנו כוח ההרתעה. ראובן חזר, השחקנים הבינו את המצב של הקבוצה ואנחנו מאוד רוצים שהדברים שעשינו בעונה שעברה יחזרו על עצמם גם בעונה הנוכחית", הוסיף הקשר.

אלמוג כהן: "כואב שלא התחלנו טוב את העונה"

קפטן הקבוצה אלמוג כהן התייחס למשחק בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מקווה שבשבת נביא את הנקודות במשחק מול בית"ר. מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו. קצת כואב שלא התחלנו טוב את העונה, אבל מבחינתי ומבחינת הקבוצה זה כבר עבר ואנחנו רוצים לתקן את המצב שנקלענו אליו". הקשר גם התאכזב עקב מיעוט האוהדים שמגיע למשחקיה של הקבוצה. "אני מאוד מקווה שהאוהדים שלנו יגיעו וידחפו את הקבוצה קדימה. זה קצת מציק בעין לראות את כמות האוהדים, אבל האיכות של האוהדים שכן מגיעים היא הכי טובה בארץ. הקהל שכן מגיע דווקא בעונה הזאת מעודד בכל המשחק ומגיע להם כל הכבוד על כך. לאלה שלא מגיעים אני באמת מקווה שיחזרו למגרשים כי אוהדים קבוצה עד המוות. הקבוצה במצב שהיא צריכה את הקהל שלה".

"כרגע אני לא מסתכל על סוף העונה, אלא על המשחקים הקרובים", סיפר הקפטן על מטרות הקבוצה. "אם ננצח את המשחקים הללו, נוכל להסתכל למעלה ולא נסתבך במאבקי התחתית. נעשתה מהפכה צעירה בקבוצה והשנה זו השנה שבה הם צריכים להביא את הכישרון שלהם לידי ביטוי ולהוכיח את עצמם בנתניה על ידי קבלת הבמה הגדולה כמו שקורה כיום, ולהחזיר על האמון בהם".

כהן הסיפר גם על שאיפותיו האישיות. "העונה אני בטוח אשאר עד סוף העונה בנתניה , בקשר לעונה הבאה אני עדיין לא יודע. יש הצעות מקבוצות באירופה, אבל אם אני לא אצא לקבוצה מחו"ל אני מבטיח להישאר בנתניה".

עדכון ראשון: 4.11 12:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully