וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "ציפיתי שנוציא משהו במשחק הזה"

4.11.2009 / 10:21

אחרי ההפסד ליובה בליגת האלופות, הבעלים של מכבי חיפה מאוכזב ממאזן קבוצתו: 0 שערים ו-0 נקודות. שחקנים במכבי חיפה: "מה יזכרו בסוף הקמפיין אם לא נבקיע?". ביקורת על המערך של אלישע לוי: "עותמן מגן מצוין, לא קשר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בבוקר שאחרי ההפסד ליובנטוס (1:0), שחקנים במכבי חיפה טוענים כי אחת הסיבות שמנעה מהקבוצה לכבוש שערים גם במשחק הזה קשורה לסגנון של המאמן אלישע לוי. אחד השחקנים אמר: "מצד אחד, קשה לבוא בטענות אחרי הפסד לקבוצה איכותית כזאת. מצד שני, פתחנו עם שני חלוצים, אבל המערך מטעה. עותמן שיחק כקשר אחורי לכל דבר, ובחלקים מהמשחק כבלם שלישי. הוא מגן מצוין, אבל לא קשר. זה תקע את המשחק".

"ברגע שולאדו (ולדימיר דבאלישווילי, א"י) יצא ורפאלוב נכנס התקדמנו בהנעת הכדור, אבל לא הייתה רגל מסיימת", הוסיף שחקן אחר. "אולי היה צריך לפתוח עם גדיר ולהמר. מה יזכרו מאיתנו בסוף הקמפיין אם לא נבקיע ונפסיד 1:0 במשחקים הבאים?". יש לציין כי למרות ההפסד בחיפה שיבחו את משחק ההגנה.

הנשיא יעקב שחר, שלא דיבר עם השחקנים בחדר ההלבשה, שוחח לאחר המשחק עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק והביע את אכזבתו מהמשחק. הנשיא הפתיע את השחקנים כשאמר להם לפני המשחק: "יש לנו שוער טוב משלהם, דוידוביץ' טוב מבופון". יניב קטן שנכנס לחדר לאחר המשחק ניסה לנחם והוסיף: "עשינו את המקסימום, אי אפשר לעשות יותר".

בוקולי: "אין לי הסבר למה שקורה בהתקפה"

"לא הצגנו יכולת טובה, יש אכזבה מסוימת מהתוצאה וגם מהעובדה שלא הבקענו", אמר שחר הבוקר, "ציפיתי שנוציא משהו במשחק הזה". הבלם ז'ורז'ה טשיירה אמר לוואלה! ספורט: "ניסינו לנצח את המשחק, אבל צריך להבין שיובנטוס קבוצה שקשה לנצח. נתנו הכל אבל זה לא הצליח. פתחנו את המשחק טוב ולאט לאט נכנסנו לקצב, אבל ספגנו שער בדקה קריטית. יש לנו עוד שני משחקים וצריך לנצל את ההזדמנות לתקן, מול באיירן ובורדו. די, חייבים להבקיע". על יכולתו אמר: "אני משתפר ממשחק למשחק ומאמין שעוד אציג את הכדורגל שאני יודע".

הקשר גוסטבו בוקולי הוסיף: "1:0 זה לא מספיק, כמובן שאנחנו רוצים להבקיע. אחרי המשחק הראשון מול באיירן ראינו שאנחנו מסוגלים לעמוד בקצב. צריך יותר ניסיון ומזל ברמות האלה. אין לי הסבר למה שקורה בהתקפה. זה לא שאנחנו לא מגיעים למספיק מצבים, הכדור פשוט לא נכנס. אנחנו לא רוצים לדבר יותר מדי וברור שלא לסיים את הקמפיין עם אפס נקודות. ננסה במשחקים הבאים".

* הקשר ג'ון קולמה ייבדק היום על ידי הצוות הרפואי, לאחר שהוחלף אתמול עקב מתיחה בשריר הירך האחורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully