וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיוסי מזרחי יתעסק בקבוצה שלו

3.11.2009 / 17:15

בהפועל ב"ש כועסים על מאמן אשדוד שרמז לחוסר ספורטיביות. קדוסי: "שחררנו לחץ". עזורי לשחקנים: "דברו פחות עם שופטים"

"עדיף שיוסי מזרחי יתעסק בקבוצה שלו ולא בחוסר ספורטיביות. אם קאלה לא היה הודף את הפנדל, יכול להיות שהוא לא היה בא בטענות", כך אומרים בהפועל באר שבע בעקבות דבריו של מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי, שרמז בסיום המשחק לחוסר ספורטיביות במהלך שהוביל להבקעת השער של מאור מליקסון. כזכור, באותה מהלך היה עידן ויצמן שרוע על הדשא, אך באר שבע לא הוציאה את הכדור. גורם בקבוצה הוסיף: "באשדוד כנראה מתחרטים על שחרורו של רביבו, אז מצאו דרך לעקוץ".

החלוץ אוהד קדוסי, שנכנס הפעם כמחליף, אמר: "לא ניצחנו הרבה העונה ולכן הניצחון הזה נותן לנו כוח להמשך. בבאר שבע יש כל הזמן לחץ, ואני שמח ששחררנו אותו כי הוא היה באוויר. אם לא היינו מנצחים היינו קבוצת מרכז טבלה ומטה, היום אנחנו יכולים לדבר על מעלה הטבלה. זה משמעות של ניצחון אחד בליגה צפופה".

במחצית המשחק, אגב, כעס עזורי על שחקניו משום שניהלו שיחות מיותרות עם השופט. עזורי אמר להם: "אני מבקש שתעזבו את השופט ותתרכזו במשחק. אתם כל הזמן מדברים איתו, שאף אחד פה לא ידבר עם שופטים".

היום קיימה הקבוצה משחק אימון בין שחקני ההרכב השני ליריבה העירונית מהלאומית, מכבי באר שבע. הקשר האחורי מגינאה, מוחמד אדמו, נבחן במשחק. הקשר אלעד בונפלד הודיע כי בסוף השבוע, לאחר פגישה עם רופא מומחה, יודיע על המשך דרכו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully