וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ליל כל הקדושים

3.11.2009 / 7:52

ההתקפה עבדה, ההגנה החזירה חטיפה לטאצ'דאון וניו אורלינס ניצחה את אטלנטה 27:35, כדי להעלות את מאזנה ל-0:7

ניו אורלינס (0:7) - אטלנטה (3:4) 27:35

בניו אורלינס לא ממש מרגישים איזשהו צורך לשנות את מה שעובד. הפעם הסיינטס לא נזקקו לקאמבק מרשים, אבל מה שהם כן עשו שוב הוא להחזיר חטיפה לטאצ'דאון. החטיפה הזו עשתה, בסופו של דבר, את ההבדל בניצחון.

הפאלקונס עלו ליתרון 0:7 מגיחה של מייקל טרנר (151 יארד ריצה במשחק), לפני שפייר תומאס השווה בריצה משלו ל-7:7. קרוי בירמן החזיר פאמבל לטאצ'דאון כדי להשיב לאטלנטה את היתרון, ואז הגיע רבע שני מוחץ של הסיינטס, שכלל שלושה טאצ'דאונים, אחד של מארקז קולסטון, אחד של רג'י בוש ועוד אחד מהחזרת אינטרספשן של ג'בארי גריר. למאט ריאן בכלל היה משחק לא טוב, שכלל 19 מ-42 ל-289 יארד ושלושה איבודים. מי שהיה רוקי העונה שעברה לא מצליח לשחזר את יכולתו.

אלא שהטאצ'דאון היחיד של ריאן החזיר את הבזים למשחק, כששיתוף פעולה ל-68 יארד בינו לבין רודי וייט צימק ל-28:21. ג'ייסון אילאם גילח את היתרון בשער שדה ל-28:24, אבל תומאס רשם טאצ'דאון שני במשחק, הפעם ממסירה של דרו בריס, וגם שער שדה נוסף של אילאם לא עזר לפאלקונס. בריס סיים עם 308 יארד ב-25 מ-33, שני טאצ'ים ואיבוד.

ובעניין אחר: לאחר פחות מעונה, פוטר ה-GM של קליבלנד ג'ורג' קוקיניס. הבעלים רנדי לרנר טען שהמהלך עבר בשל העובדה שקוקיניס לא עמד בתנאי החוזה שלו. לרנר מעוניין בשירותיו של ארני אקורסי, שעבד בקולטס, בג'איינטס ובעבר גם בקליבלנד עצמה. המאמן אריק מנג'יני יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully