וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: צ'ייס מנהטן

3.11.2009 / 7:37

שני הומרים של צ'ייס אטלי סידרו לפילדלפיה ניצחון 6:8 על היאנקיז, הפיליז צימקו ל-2:3 והוורלד סירייס חוזרת לניו יורק

פילדלפיה - ניו יורק יאנקיז 6:8 (2:3 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: קליף לי. מפסיד: איי ג'יי בארנט. שמירה: ריאן מדסון

צ'ייס אטלי נותן וורלד סירייס גדול, וככזה, הוא החליט שהוא לא רוצה שייגמר. שחקן הבסיס השני המעולה של פילדלפיה ירה הלילה לשני הומרים, הפיליז ניצחו 6:8 וצימקו ל-3:2, כשהם מחזירים את הסדרה לניו יורק. המפגש הבא ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, כשאנדי פטיט, על מנוחה קצרה, יפגוש את פדרו מרטינז.

קליף לי שוב פתח עבור הפיליז, היה אדיר שבעה אינינגים, אבל הפעם היאנקיז הגיעו אליו לבסוף וכמעט ביצעו מיני קאמבק. אלא שאיי ג'יי בארנט, שהיה מעולה במשחק 2 בסדרה, לא הגיע להתמודדות, וכבר לאחר שלושה אינינגים הייתה התוצאה 1:6 לפיליז. דווקא היאנקיז עלו ראשונים ליתרון, כשדאבל של אלכס רודריגז הכניס הביתה את ג'וני דיימון - 0:1. אבל עוד בתחתית האינינג הראשון גמל אטלי עם הומר בן שלוש ריצות - 1:3. באינינג השלישי הוסיפו הפיליז עוד שלוש ריצות, ונדמה היה שזה הופך למשחק של חתול ועכבר.

אלא שצ'רלי מנואל לא סומך על הבולפן שלו. ראול איבנייז ואטלי ירו להומרים שהעלו ל-2:8 ומנואל החליט להיכנס עם לי לאינינג השמיני. זו הייתה טעות, כשהמגיש נתן דאבל בן שתי ריצות לרודריגז (בעוד משחק גדול) וצ'ן הו פארק שנכנס במקומו מזער את הנזק לעוד ריצה - 5:8. באינינג התשיעי גרם ריאן מדסון, שנכנס לשמור, ללא מעט דפיקות לב, אבל הכניס את דרק ג'יטר לדאבל פליי (מה שלא מנע ריצה נוספת), ופילדלפיה יצאה בשן ועין עם ניצחון ועם המשך הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully