וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית תמיר וג'רון רוברטס עשויים לעזוב את ניקוסיה

איתן נוח

2.11.2009 / 20:34

צמד הישראלים עשויים לעזוב את קפריסין בעקבות בעיות כלכליות של אפואל. אם ישוחררו, השניים יחפשו קבוצה בארץ

לא שקט בגזרת הנציגים הישראלים בקפריסין. רק אתמול (ראשון) קיבל מאמנה הישראלי של קרבאנוס, עדי אזולאי, בקבוק בראש בסיום המשחק בו הפסידה קבוצתו לאפואל ניקוסיה, והערב נראה שלא רק אצל אזולאי יש בעיות, אלא גם אצל יריבתו מניקוסיה. אתמול בערב החליטו בקבוצה הקפריסאית לשחרר את ברנרד קינג, כשהבאים בתור ללכת הביתה הם שני הישראלים של הקבוצה, ג'רון רוברטס ועמית תמיר. למרות שהודעה רשמית טרם יצאה בנושא, בקפריסין יודעים לספר על כך שבעקבות בעיות תקציביות שעוברות על אפואל, נראה שהשניים סיימו את דרכם בקבוצה. במשחק אתמול בערב השניים שותפו בקושי ושיחקו פחות משלוש דקות.

רוברטס (33, 1.94), שיחק בישראל מסוף שנות התשעים, בליגה הלאומית, כאשר בין התחנות הבולטות בקריירה שלו בליגת המשנה ניתן למצוא את מכבי קרית מוצקין, הפועל לב השרון, אליצור רמלה ומכבי אשדוד. בליגת העל שיחק הפורוורד במדי הפועל תל אביב ועירוני אשקלון ובאירופה עבר ב-א.א.ק לימאסול ואמסטרדם. בעקבות נישואיו לישראלית, קיבל רוברטס אזרחות ישראלית לפני כארבע שנים.

תמיר (30, 2.10), בוגר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שיחק גם הוא באירופה, כשעבר בא.א.ק אתונה, שרלרואה, לאריסה וצ'רקאזי. את העונה הקודמת פתח תמיר במדי עירוני אשקלון, במדיה רשם 8.3 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק. כעת, כך נראה, גם הסנטר וגם המתאזרח האמריקאי יחזרו לחפש קבוצה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully