וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "גם בופון סופג שערים"

2.11.2009 / 18:22

חלוץ חיפה מאמין לקראת יובנטוס (ג', 21:45, ע' 10 ו-5 HD). שחר: "הגיע הזמן שננצל את המצבים". עותמאן תורגל בקישור

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע היום (שלישי) לארוחת הצהריים שערכו השחקנים לקראת המפגש החשוב מול יובנטוס ואמר להם: "הגיע הזמן שננצל את המצבים ונבקיע". הקפטן יניב קטן עודד את חבריו לקראת המפגש, כאשר בחיפה ציינו את החשיבות בהבקעת שער זכות הערב.

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, ערך אמש (שני) אסיפה מיוחדת לשחקניו עוד לפני האימון המסכם ומסיבת העיתונאים. באסיפה שנערכה במלון שרתון נשמע המאמן בטוח בעצמו לקראת המפגש מחר (21:45, ערוץ 10 ו-5 HD) נגד יובנטוס במחזור הרביעי של בית א' בליגת האלופות.

"אפשר לעקוץ את יובנטוס", פתח לוי את האסיפה, "מדובר בקבוצת התקפה הרבה ייותר טובה מאשר בהגנה. שיחקנו נגד שלוש הקבוצות בבית ולא נפלנו מאף אחת מהן, אבל עד עכשיו לא הצלחנו להביא נקודות והפעם אנחנו חייבים".

לוי גם שם את האצבע על נקודה נוספת ואמר לשחקנים: "אני רוצה שתשימו לב לעניין מסויים: בשני המשחקים האחרונים שלה יובנטוס כבשה במצבים נייחים ואני מבקש ממכם להיזהר. אתם, השחקנים, צריכים להיות יותר אחראים בכל מהלך".

לוי הוסיף ואמר לשחקנים שהוא מאמין בהם ומחר אמור גם הנשיא יעקב שחר לשוחח איתם לפני המשחק. שחקנים בחיפה הדגישו כי אחת המטרות החשובות שלהם במשחק הקרוב הוא לכבוש שער זכות וזאת מעבר לעובדה שהם רוצים לנצח. כזכור חיפה טרם כבשה שער זכות במפעל.

קטן: "אין עלינו לחץ"

מאוחר יותר ערכה חיפה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק ובה השתתפו לוי, הקפטן יניב קטן והשוער ניר דוידוביץ'. "אין עלינו לחץ", אמר קטן, "אני חושב שבשלושת המשחקים הצגנו יכולת יוצאת מן הכלל, התמודדנו בצורה טובה ומכובדת ואני מקווה שנעשה את זה מחר. אני מאמין שאם נשחק כמו שצריך, נצא עם תוצאה טובה".

קטן גם נשאל על המחמאות של צ'ירו פרארה, שאמר שהוא השחקן המסוכן ביותר של חיפה, וענה: "אני חושב שחוץ ממני יש בקבוצה עוד הרבה שחקנים התקפיים מצוינים. אין ספק שבופון אחד מהשוערים הגדולים בעולם, אבל גם בופון סופג שערים ואני מקווה שמחר זה יקרה".

אלישע לוי אמר: "אני חושב שאפשר היה לראות שאנחנו מגיעים להזדמנויות. לעומת הליגה ניצול ההזדמנויות שלנו לא היה טוב. אני חושב שהתקדמנו בשלושת המשחקים הללו ומקווה שזה יבוא לידי ביטוי מחר. אנחנו צריכים לשחק באותה דרך בה שיחקנו במשחק הקודם, אז הגענו להזדמנויות. בכדורגל כל משחק הוא שונה ואני מקווה שהפעם נדע להבקיע".

המאמן הירוק התייחס גם להכנות המיוחדות של קבוצתו לקראת המצבים הנייחים שך היריבה: "אנחנו נותנים את הדעת הרבה מאוד על המצבים הנייחים. אנחנו עוקבים אחרי כל משחק של יובנטוס ורואים שכמעט בכל משחק הם כובשים במצב נייח. זה כלי מאוד חשוב לקבוצה כמו יובנטוס, אנחנו נערכים, מתרגלים ואני מקווה שנדע להתמודד".

ניר דוידוביץ': "בשלושת המשחקים הקשנו מאוד על היריבות וראינו כמה הקבוצות השקיעו נגדנו. נצטרך להמשיך באותה דרך ולהאמין שהשערים יבואו, להיות מרוכזים בהגנה ולעשות מינימום טעויות. אנחנו לא חושבים על סוף הדרך בקמפיין האירופאי. עם כל הרצון והמחוייבות, אנחנו רוצים גם ליהנות מהמפעל הזה".

אחרי מסיבת העיתונאים יצאו השחקנים והמאמן לאימון המסכם. לוי תירגל באימון מספר שינויים ביחס להרכב שפתח ביום שבת נגד מכבי נתניה (0:2 לחיפה) וגם ביחס למשחק האחרון בטורינו. בחוליית ההגנה אין כל שינוי, כשפיטר מסיללה ואייל משומר ישחקו כמגינים ואילו דקל קינן וז'ורז'ה טשיירה יפתחו במרכז ההגנה.

בקישור האחורי תורגלו גוסטבו בוקולי וג'ון קולמה, כשכנפיים אמורים לשחק יניב קטן ועלי עותמאן, שפתח גם במשחק האחרון בטורינו. יש לציין שעותמאן נכנס כמחליף בשני משחקי הליגה האחרונים של חיפה, תופקד כקשר ולא הציג יכולת גבוהה. בחוד יפתחו ולדימיר דבאלישווילי ושלומי ארבייטמן, שנמצאים בכושר כיבוש נהדר בליגה. מוחמד גאדיר וליאור רפאלוב תורגלו בהרכב השני וכנראה ימתינו להזדמנות מהספסל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, עלי עותמאן, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי.

פרארה לוקח אחריות

אחרי עיכוב בהמראה וכמובן בנחיתה, וקצת יותר מיממה לפני שתתארח אצל מכבי חיפה באצטדיון רמת גן, נחתה היום (שני) יובנטוס בארץ לקראת המפגש עם הירוקים במחזור הרביעי של בית א' בליגת האלופות. הגברת הזקנה הגיעה לארץ ללא אלסנדרו דל פיירו, וינצ'נזו יאקווינטה, קלאודיו מרקיזיו, ג'ונתן זבינה, חסן סליהאמידז'יץ' ומומו סיסוקו הפצועים, אך למרות זאת תעלה לדשא מחר כפייבוריטית ברורה.

מאמן יובנטוס, צ'ירו פרארה סיפר שהוא צופה שפליפה מלו יהיה כשיר למשחק וענה על שאלות לגבי ההפסד האחרון לנאפולי (3:2) בסוף השבוע: "ברור שהאחריות על ניצחונות והפסדים היא עלי. אני חלק מהקבוצה ואני לא בורח מאחריות על שום דבר בקבוצה. אנחנו לא מגיעים בלחץ כי יהיו עוד משחקים, אבל נהיה רציניים מאוד במשחק. המסקנה שלנו מההפסדים היא שאנחנו צריכים להיזהר יותר ולהימנע משגיאות. אנחנו חושבים רק על ניצחון".

הרכב משוער: ג'יאנלואיג'י בופון, זדנק גריגרה, פאביו קנבארו, ג'ורג'יו קייליני, פאביו גרוסו, פליפה מלו, כריסטיאן פאולסן, מאורו קאמורנסי, דייגו, סבסטיאן ג'ובינקו (דויד טרזגה), אמאורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully