וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור פסר עשוי לעזוב את מכבי פ"ת בינואר

2.11.2009 / 10:13

המגן יבקש שחרור אם לא יחול שינוי במעמדו. טל בן חיים יחזור לרוטציה. השחקנים יקבלו באיחור משכורות חודש ספטמבר

המגן נאור פסר עשוי לעזוב את מכבי פתח תקוה במהלך חלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר, זאת במידה ולא יחול שינוי משמעותי במעמדו במהלך חמשת המחזורים הקרובים, כלומר עד אמצע חודש דצמבר ולפני פתיחת חלון ההעברות. פסר סיפר לאחרונה לשחקנים בקבוצה כי הוא אינו מרוצה ממעמדו, ומעוניין להתקדם לקבוצה שבה יוכל לקבל הזדמנות בהרכב. במהלך העונה בה רוני לוי מאמן את הקבוצה הוא היה אמור לעזוב את הקבוצה פעמיים לבקשתו של המאמן, אך הוחזר לסגל בסופו של דבר.

הבוקר (שני) חזרה הקבוצה להתאמן לאחר שאתמול זכו השחקנים ליום מנוחה. החלוץ טל בן חיים, שנראה מאוכזב אחרי המשחק האחרון מול מכבי אחי נצרת, אמור לחזור בסוף השבוע לסגל, לאחר שלוי החליט שיישב ביציע בגלל סיבות מקצועיות. גורם במועדון הסביר כי: "בסך הכל המהלך הזה היה לטובתו, נועד לזעזע אותו. הוא שחקן צעיר ומעכשיו הוא יצטרך להתאמץ כדי לחזור לרוטציה". כזכור, לאחר המשחק מול מ.ס. אשדוד במחזור הקודם צרח עליו לוי בחדר ההלבשה לעיני השחקנים. במהלך השבוע השניים לא החליפו מילה באימון.

שחקני הקבוצה יקבלו במהלך השבוע, כנראה עד מחר (שלישי), את משכורות חודש ספטמבר. במועדון הסבירו כי העיכוב נבע מבעיה טכנית. במהלך היום צפוי המועדון להודיע על מינוי דובר חדש לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully