וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר הוגרלה מול ברטולי וריבריקובה

2.11.2009 / 8:37

הטניסאית הישראלית תתחרה החל מיום רביעי בטורניר האלופות בבאלי שבאינדונזיה. דודי סלע ירד שני שלבים למקום ה-44

הטניסאית הישראלית שחר פאר הוגרלה היום (שני) לאחד מארבעת הבתים המוקדמים בטורניר האלופות שייצא לדרך ביום רביעי הקרוב בבאלי שבאינדונזיה. בטורניר משתתפות 12 שחקניות שהצטיינו השנה בסבב, ופאר העפילה לשם בזכות שני תארים שהשיגה בגואנגז'ו וטשקנט. 12 השחקניות חולקו לארבעה בתים של שלוש שחקניות כל אחד, כאשר מנצחות הבתים יעלו לחצי הגמר. סך הפרסים בטורניר עומד על 600 אלף דולר, אם כי טניסאית שזכתה השנה בשלושה טורנירים ותזכה גם בטורניר הזה - תזכה בבונוס מרשים של מיליון דולר.

פאר הוגרלה לבית א', בו תתמודד נגד מריון ברטולי הצרפתיה (12 בעולם) ומגדלנה ריבריקובה הסלובקית (46 בעולם). שחר פאר התמודדה מול ברטולי שבע פעמים בעבר, והמאזן עומד של 1:6 לטובת הישראלית. הפעם האחרונה היתה השנה, כשפאר ניצחה בסיבוב הראשון באינדיאן וולס. את ריבריקובה, שזכתה השנה בטורניר בירמינגהאם, פאר מעולם לא פגשה על המגרש.

שאר הבתים:

בית ב' - סמנתה סטוסור (אוסטרליה, 13 בעולם), מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז (ספרד, 31 בעולם), אגנס שבאי (הונגריה, 42 בעולם)

בית ג': ינינה וויקמאייר (בלגיה, 19 בעולם), אנאבל מדינה גאריגס (ספרד, 27 בעולם), קימיקו דאטה קרום (100 בעולם)

בית ד': סאבין ליזיקי (גרמניה, 25 בעולם), מלינדה זינק (39 בעולם), ארוואני רזאי (צרפת, 44 בעולם)


דודי סלע ירד למקום ה-44

הטניסאי הישראלי הבכיר, דודי סלע, ירד הבוקר (שני) שני שלבים בדירוג העולמי, וכעת הוא מדורג במקום ה-44 בעולם. סלע, שויתר על שני טורנירים שהיו מתוכננים לו בתקופה הנוכחית, צפוי להמשיך ולהידרדר בשבועות הקרובים.

הראל לוי עלה שלב אחד אל המקום ה-137 בעולם, והשבוע הוא ינסה לשפר את מצבו כשיתחרה בטורניר הצ'לנג'ר בצ'ונצ'און שבקוריאה (על סך פרסים של 100 אלף דולר). לוי יתמודד בסיבוב הראשון נגד גרג ג'ונס האוסטרלי, לו הפסיד בשבוע שעבר בטורניר סיאול. כמו כן, הוא ישתף פעולה עם אמיר חדד בטורניר הזוגות, כשהשניים יתמודדו בסיבוב הראשון נגד איגור סיסלינג ההולנדי וטוד ווידום האמריקאי.

נועם אוקון טיפס שישה שלבים את המקום ה-265 בעולם. אוקון יתחרה השבוע בטורניר הצ'לנג'ר באסטנה שבקזחסטן (על סך פרסים של 125 אלף דולר), ויתמודד בסיבוב הראשון נגד איבן סרגייב האוקראיני (194 בעולם). הישראלי גם ישתף פעולה עם יורי שוקין המקומי בטורניר הזוגות, והשניים יתמודדו בסיבוב הראשון נגד ריינר אייצינגר האוסטרי ומארק סמיאן הסלובקי.

בעשירייה המובילה בעולם לגברים נרשמו שני שינויים. אנדי רודיק טיפס למקום השישי על חשבונו של ניקולאי דוידנקו, ופרננדו ורדאסקו טיפס למקום השמיני על חשבונו של ג'ו ווילפריד צונגה.

אנדי רם ויוני ארליך ימשיכו להתחרות בצוותא והשבוע הם ישתתפו בטורניר באזל היוקרתי (על סך פרסים של 1.755 מיליון יורו). השניים יתמודדו בסיבוב הראשון נגד לוקאס דלוהי הצ'כי ופיליפ קולשרייבר הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully