וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה הזמן לקרר שמפניות

2.11.2009 / 6:40

עוד חבטת קלאץ' של אלכס רודריגז העניקה ליאנקיז ניצחון 4:7, יתרון 1:3 על פילדלפיה ומשחק אחד בלבד מזכיה בוורלד סירייס

פילדלפיה - ניו יורק יאנקיז 7:4 (1:3 ליאנקיז בסדרה)

מנצח: ג'ובה צ'מברליין. מפסיד: בראד לידג'. שמירה: מריאנו ריברה

מה לא נכתב ונאמר על הפלייאוף הזה של אלכס רודריגז? משחק אחר משחק, חבטה אחר חבטה, האיש שהיה כל כך מושמץ בעולם הבייסבול סיפק בפלייאוף את הסחורה. דאבל של א-רוד בשוויון 4:4 הכניס את ג'וני דיימון הביתה במעלה האינינג התשיעי, היאנקיז עלו ליתרון שחורחה פוסאדה ביסס בדאבל, ועכשיו הפסים צריכים ניצחון אחד - בין אם זה יהיה עם איי ג'יי בארנט מול קליף לי הלילה או באחד משני המשחקים שיבואו בברונקס אם הפיליז ינצחו - כדי לחגוג זכיה מספר 27 בהיסטוריה בוורלד סירייס.

הפיליז, שרגילים לקאמבקים בשנים האחרונות, דווקא עשו קולות של אחד נוסף. אחרי שסי.סי. סבאת'יה (6.2 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים) השאיר את היאנקיז ביתרון מינימלי 3:4, חבט פדרו פליז להומר על ג'ובה צ'מברליין עם שני אאוטים וקבע 4:4. כשבראד לידג' עלה לגבעה במעלה האינינג התשיעי, זה נראה טוב - שני אאוטים מהירים ועוד אחד לג'וני דיימון. תיקון: כמעט עוד אחד לג'וני דיימון, כי דיימון שפשף את הכדור, שפשוף שהתברר כגורלי לאחר מכן. הוא חבט לסינגל וגנב שני בסיסים בבת אחת (הפקרה של פליז בבסיס השלישי), ולאחר שמארק טשיירה נפגע מכדור של לידג' ועלה לבסיס, בא א-רוד עם הדאבל המנצח.

היאנקיז עלו ל-0:2 מהיר, עליו עמלו הפיליז קשות עד שהשוו באינינג הרביעי, אבל סינגלים של ג'יטר ודיימון העלו את הפסים ל-2:4 בחמישי. צ'ייז אטלי, ששולט בסבאת'יה בסדרה, צימק עם הומר בשביעי ואחריו, כאמור, חבט פליז להומר המשווה, שנתן לפילדלפיה תקווה זמנית. הלילה יצטרך לי להנשים את הפיליז, משום שלפחות כרגע, נראה שאליפות של היאנקיז בלתי נמנעת.

שחקני ניו יורק יאנקיז חוגגים. רויטרס
קרובים-קרובים. היאנקיז חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully