וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים גבאי: "מאמינים שבוחבוט פעל בתום לב"

מנכ"ל הפועל חיפה מנסה להרגיע את הרוחות מהשיפוט בטדי, אבל מתלונן: "קשה לי עם התחושה שממהרים לשרוק נגדנו"

הרוחות הסוערות עדיין לא נרגעו בהפועל חיפה בבוקר (ראשון) שלאחר משחק ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים בטדי. אצל האדומים אומרים היום כי העובדה שבוחבוט טעה דווקא בטדי, צריכה לעלות חשד באיגוד השופטים, ומכוונים למשחק שנערך שם לפני כשנתיים וחצי, כשבוחבוט שפט את ההתמודדות בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. על סף סיום המחצית הראשונה, ביתרון של שער לחיפה, שרק בוחבוט לפנדל מפוקפק, הרחיק את שאווייר אנדרסון והותיר את הירוקים בעשרה שחקנים ובלי מאמן על הקווים. בית"ר השוותה והפכה את התוצאה לניצחון גדול 1:3.

כמו הצוות המקצועי והנהלת המועדון, גם אחיו של המאמן, קשר הקבוצה יוסי דורה, סירב להירגע אתמול בחדר הלבשה ואמר לחבריו: "זו פשוט חוצפה. הוא שדד אותנו". דורה לא היה היחיד שהתעצבן על השיפוט, גם השחקנים אחרים לא הפסיקו לדבר על השריקות של השופט. עד החזרה לחיפה זאת הייתה השיחה באוטובוס הקבוצה. "אם בבית"ר בכו על השיפוט אחרי באר שבע, מה אנחנו אמורים לעשות? אולי לתלות מישהו", אמר שחקן בקבוצה.

דווקא המנכ"ל אפרים גבאי ניסה להרגיע את הרוחות: "להפועל חיפה אף פעם לא היה משהו נגד שופט כזה או אחר, ולא פעלה ולא תפעל נגד אף אחד. אנחנו רוצים להאמין כי בוחבוט טעה בתום לב ונקלע ליום חלש מבחינת השיפוט שלו. יחד עם זאת, קצת רע לי עם התחושה שהשופטים ממהרים לשרוק נגדנו, לא רק אתמול, אלא בכלל במשחקים שלנו. מול הקבוצות הגדולות ספק אם היה קורה אותו דבר והשופטים לא היו נוקטים ביד יותר קלה". למרות האווירה המפויסת שמציג המנכ"ל, הוא לא שוכח לעקוץ את שחקני בית"ר, שטוענים כי ניצחו בצדק. "מי שראה את המשחק יודע כי עד לשריקות של בוחבוט היינו טובים יותר, הגענו למספר הזדמנויות ויכולנו להגדיל את התוצאה".

עוד בסיום המשחק ניסה גבאי להסביר לבעלים יואב כץ שהשופט הוא זה שאחראי להפסד ולא השחקנים, אך כץ לא הסכים לשתף פעולה עם העליהום על בוחבוט והטיל את האחריות על השחקנים. ההתבטאויות שלו עוררו תגובות עצבניות מאוד במחנה האדום. "נכון שהשופט היה ביום גרוע, אבל זה יכול לקרות לכולם", טען הבעלים. "האחריות היא בעיני על השחקנים. הם לא עומדים בלחצים במשחקים האחרונים ואסור לקבוצה שהשאיפות שלה הן לסיים במקומות 3-5 להיראות כך. אני מצפה שבשלושת המשחקים הבאים מול עכו, רעננה ורמת גן , נחזור עם מלוא הנקודות".

לאחר מכן מסר דובר הקבוצה, דרור מרשלקוביץ: "בניגוד למה שאולי התפרש אתמול מדבריו של יואב כץ אמש. ביקש היום הבעלים של הפועל חיפה להבהיר: "לרגע לא חשבתי ואמרתי שהשיפוט בטדי היה בסדר", תיקן כץ. "אבל בשופט יטפל מי שצריך לטפל ועלינו לטפל בליקויים בקבוצה ואת זה נשתדל לעשות עד השבת הקרובה".

בחיפה עדיין לא דנו בשחרור עמנואל פאפו כבר בחלון העברות הקרוב. מה שמסתמן כבעיה כרגע היא האפשרות למצוא קבוצה שתכבד את חוזהו של פאפו. אם חיפה לא תמצא קבוצה אחרת, או לחילופין יוותר פאפו על סכום נכבד מכספו, כץ לא ימהר לשחרר את המגן, וככל הנראה לא יביא חיזוק נוסף, אלא אם זה יגיע במחיר מציאה. למרות זאת, הצוות המקצועי ינסה לשכנע את הבעלים להביא חיזוק למרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully