וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר, איפה אתם?

דור בלך

1.11.2009 / 16:39

אגייאר ובית"ר מוטרדים מהנוכחות הדלה של הקהל, וחוששים לסיים את העונה בגרעון. ברוכיאן צפוי לחזור בעוד כשבועיים

על אף הניצחון אמש על הפועל חיפה (1:3) במחזור השמיני של ליגת העל, הדאגות לא מפסיקות להטריד את בית"ר ירושלים. גם במשחק זה נכחו כ-6,000 צופים בלבד באצטדיון טדי, ובקבוצה קיים חשש גדול כי היא תסיים את העונה בגרעון תקציבי עקב הירידה בכמות הצופים.

במהלך בניית התקציב והגשתו להתאחדות האמינו בבית"ר כי ימכרו לכל הפחות 5,000 מנויים, בפועל נמכרו עד כה כ-3,000 בלבד, מה שמציב כבר פער של כשני מיליון שקלים אותם ייאלצו להשלים בסיום העונה. בנוסף, היציאה המוקדמת ממאבק האליפות נכון לעכשיו, מביאה לירידה באטרקטיביות הקבוצה ולפגיעה בהכנסות גם ממכירת כרטיסים לאוהדיה ואוהדי היריבות במשחקים מרכזיים מה שעשוי ליצור גרעון נוסף של כמיליון שקלים.

גם הספונסר גומא אגייאר, שככל הנראה יהיה זה שייאלץ לשלוח את היד אל הכיס כדי לאזן את התקציב בסיום העונה, לא מרוצה מהמצב. "חשוב לי שהקהל יעשה רעש וימלא את האצטדיון, וזה לא קורה בינתיים", אמר אגייאר ביום שישי. אתמול הגיע אגייאר לטדי ושוב צפה באצטדיון השומם ברובו והתנחם בשיחות עם האוהד אהוד אולמרט.

אגב, עדות לחוסר שביעות הרצון של אגייאר ניתן ללמוד מהסיפור הבא. במהלך משחק הליגה נגד בני יהודה לפני כשבועיים קרא אחד מאוהדי הקבוצה אל אגייאר והתלונן בפניו על גובה מחירי הכרטיסים. "זה לא הגיוני שאצטרך לשלם 80 שקלים כדי להיות פה", אמר לו האוהד. אגייאר לא אהב את הדברים והשיב לו: "אני שילמתי 4 מיליון דולר על הכרטיס שלי, על מה אתה מתלונן?".

גורמים בבית"ר הקשורים בבניית התקציב מודים כי נעשתה טעות, החזרה על עצמה כמעט מדי שנה בעידן טרום גאידמק. בבניית התקציב בית"ר מגישה באופן כמעט קבוע תקציב גבוה מזה שיש לה בפועל תוך הנחה כי יהיו הכנסות רבות עקב הפופולריות של הקבוצה וחוזק המותג שלה. עם זאת, הנחה זו לא תמיד עובדת, ובשנים בהן הקבוצה שעל כר הדשא פחות מרשימה ההכנסות בפועל נמוכות מהצפי ויוצרות גרעון. אם לא די בכך, הרי שבאופן קבוע ישנה הוצאה גדולה ולא מתוכננת בינואר כדי לחזק את הקבוצה. בשנה הבאה ייתכן ובניית התקציב תעשה באופן אחר, כזה שיותיר מרווח לחיזוק בינואר מבלי לחרוג מהתקציב שהוגש לבקרה באוגוסט.

ברוכיאן חוזר בהדרגה לאימונים

הצוות הרפואי של בית"ר דן היום במצבו של אבירם ברוכיאן והחליט כי הקשר יחזור באופן הדרגתי לאימונים תוך כדי המשך טיפולי הפיזותרפיה בברכו. קפטן בית"ר ירושלים צפוי לשוב למגרשים בעוד כשבועיים ולקחת חלק במשחק הקבוצה נגד הפועל עכו בטדי.

בצוות הרפואי של הקבוצה עוד הוחלט לשלוח את המגן/קשר שמוליק קוזוקין לעבור את הניתוח בברכו במרפאה פרטית ברומא, שם עבר בשנה שעברה ניתוח דומה בלם הקבוצה תומר בן יוסף. קוזוקין, שנפצע בברכו במשחק הליגה הקודם נגד מכבי חיפה, צפוי לעבור שם את הניתוח וכן תקופת החלמה וטיפולים. בימים הקרובים ייקבע לשחקן תור לניתוח.

עידן טל התייחס לטענות הרבות כלפי השיפוט בניצחון על הפועל חיפה, ואמר לאתר הרשמי: "רק בגלל שמדובר בבית"ר ירושלים כולם יוצאים מהחורים שלהם ומדברים. כל שבוע טעויות כאלה קורות במגרשים בארץ ולא עושים מזה עניין גדול - אבל כשמדובר בנו כנראה זה אחרת. מעניין את התוצאה הייתה שונה היו עושים את העליהום הזה. חבל שאחרי ההפסד שלנו בבאר שבע התייחס לטעויות השיפוט רק כמה שעות וזה הכל".

ברק יצחקי הוסיף: "היה חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק אתמול, במיוחד אחרי ההפסד למכבי חיפה שלא הפסיקו להספיד אותנו. אין לי מה להתייחס לטענות השיפוט ומה שחשוב זה שניצחנו".

משחקה של בית"ר בנצרת עילית שהיה אמור להיערך ביום שני ולקדם את מודעות הציבור לחשיבות שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, נדחה למועד אחד עקב הגשם הצפוי בצפון.

עדכון ראשון: 13:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully