וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה ברצועה לבשירו, ייעדר עד שבועיים וחצי

1.11.2009 / 10:53

חלוץ הפועל פ"ת יחזור לאחר הפגרה. האימון התנהל באווירה עכורה: "נראנו בושה וחרפה". שחקנים בלחץ לקראת ינואר

בבוקר שאחרי ההפסד להפועל רעננה (1:0) במסגרת המחזור השמני של ליגת העל, אימון הפועל פתח תקוה התנהל באווירה מתוחה. שחקני הקבוצה כמעט לא דיברו ביניהם, והמאמן דני ניראון לא נוכח באימון בשל העובדה ששהה בקורס פרו.

"הייתה אווירה של דיכאון, נראנו במשחק נגד רעננה בושה וחרפה", סיכם אחד משחקני הקבוצה. "כמובן שדני (ניראון - א.י.) לא אשם במצב. כל הביקורות צריכה להיות מופנית כלפינו".

הצוות הרפואי בדק את החלוץ עוסמן בשירו, וגילה כי הוא סובל ממתיחה ברצועה הצדית של הברך. בצוות הרפואי הודיעו לבשירו כי הוא צפוי להיעדר בין עשרה ימים לשבועיים וחצי. כזכור, החלוץ נפצע במהלך תיקול עם שחקן רעננה בעת שכבש את שער השוויון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

מי שנראה מאוכזב מכך הוא החלוץ אלנתן סלמי, ששיתוף הפעולה שלו עם בשירו בשבועות האחרונים שקדמו למשחק מניב תוצאות. בשירו לא ישחק נגד הפועל רמת גן במחזור הבא, אבל עשוי לחזור לאחר הפגרה בעוד שבועיים.

הידיעה אתמול, לפיה מספר שחקנים ישוחררו בחודש ינואר הכניסה חלק מאנשי המערכת ללחץ. מספר שחקנים העידו כי הם לחוצים מאוד מהעובדה שהקבוצה לא מתפקדת. בנוסף לטומו ברלצ'אי, צפוי הקשר הליברי המאכזב ג'יימס קוקו לומל לקבל הודעת שחרורו. רפי דהן וכפיר דר לא התאמנו היום בשל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully