וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ובני יהודה נפרדו ב-1:1

31.10.2009 / 20:51

העולה החדשה חיפשה ניצחון בכורה, ואיציק כהן כבש לזכותה בדקה ה-44, אבל לירוי צעירי איזן בדקה ה-81 עבור הזהובים

יותם רונן

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין

שלושה משחקים רצופים ללא הפסד ספרה העולה החדשה הפועל עכו, ואלה היו בהחלט בשורות מעודדות עבורה. רק דבר אחד היה חסר: ניצחון. הערב (שבת) זה שוב היה קרוב, ובאופן מפתיע למדי דווקא מול בני יהודה היומרנית שחולמת על הצמרת הגבוהה ומחזיקה בהגנה הטובה בליגה. עכו הוליכה בזכות שער של איציק כהן בדקה ה-44, אבל לירוי צעירי המחליף איזן עבור האורחים בדקה ה-81. בסך הכל בני יהודה החזיקה יותר בכדור והייתה דומיננטית, אבל לעכו היה את נשק המתפרצות והיא בהחלט הגיע למספר מצבים מסוכנים ליד שערו של דלה איינוגבה.

הכתומים פתחו טוב יותר את המשחק, כשאלירן עטר החמיץ ממצב קורץ בדקה החמישית ולאחר מכן היה זה דין מורי שנגח החוצה. בדקה ה-27 כדור אדיר של חסן אבו זייד עשה דרכו לחיבורים, אך דודו גורש התעופף ומנע שער. שלוש דקות חלפו ואפק היה צריך לכבוש, אבל הבעיטה שלו נבלמה בשחקן מקומי ויצאה החוצה. המצב הראשון של עכו הגיע בדקה ה-37, עם בעיטה חלשה של רועי דיין לידיו של דלה איינוגבה. בדקה ה-44 כדור חופשי של שחר סימנטוב נהדף רע על ידי איינוגבה, רועי דיין נגח בקשת לרוחב והבלם איציק כהן נגח פנימה. 0:1 לעכו במחצית.

לירוי צעירי החליף את חסן אבו זייד לאחר הפסקה, ובדקה ה-55 פרץ בימין והקשית כדור מעל גורש, אך החטיא במעט את המסגרת. שתי דקות חלפו ואפק מצא את עטר שבמספרת שלח כדור לידיו של גורש. בדקה ה-68 נותר סימנטוב לבד מול איינוגבה ושלח טיל מהאוויר לקורת השער. דקה חלפה וג'וני טננבוים קיבל הזדמנות לכבוש אחרי פספוס כדור של עוז ראלי, אבל הוא בעט לגופו של השוער. בדקה ה-81 הגיע השיוויון, כשעטר בעט, מאיר כהף הדף ולירוי צעירי המשיך לרשת.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, גבע ברקאי, דודי פדלון, רון בן נחום, ג'וני טננבוים, בן בנימין, שחר סימנטוב (ליעד אלמליח, 74), רועי דיין (אדק מ'בה, 66), עומאר עבדול עזיז (אליאור סיידר, 86).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (עומר רפס, 77), איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד (לירוי צעירי, 46), עמרי אפק, פדרו גלבאן (לירן כהן, 56), משה ביטון, אלירן עטר.

הוכנבוים: "מקווה שלא נבכה על הנקודות"

מאמן הפועל עכו, ירון הוכנבוים, אמר בסיום: "שיחקנו טוב, אני רק מקווה שלא נבכה על המשחק הזה בסיום העונה. היה משחק טוב שלנו, סגרנו את בני יהודה כמו שצריך והשריקות הקטנות היו לזכותה כמו בקרן שאני לא יודע אם הגיעה. שיחקנו עם שלושה בלמים, אבל זו שיטה התקפית ביותר שאיפשרה למגינים להתקיף".

כובש השער של עכו, הבלם איציק כהן: "חבל שלא השכלנו לנצח. צריך לתת קרדיט לבני יהודה שזו אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה. זו לא בושה לנצל את הצד הטוב של הקבוצה - המצבים הנייחים. אנחנו עם הפנים להמשך הליגה".

מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "אני חושב שעכו, בעיקר במחצית הראשונה, גברו עלינו מבחינה פיזית וניצחו במרבית המאבקים. אני שמח שבמחצית השנייה ידענו לחזור. בליגה אי אפשר להגיע שאננים לאף משחק. יש לנו הרבה מה לשפר וללמוד מהמשחק הזה".

משה ביטון הוסיף: "עכו שיחקו בונקר עם שמירות אישיות והיה לנו קשה להתמודד עם זה. גם משחקים כאלה צריך לדעת לקחת ולא עשינו זאת. המטרות שלנו הן להיות בצמרת ואנחנו עובדים קשה כל שבוע. אני מקווה שזה מה שיהיה גם בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully