וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הופעת אורח

31.10.2009 / 14:04

לראשונה בקריירה ישחק ברט פארב ב"למבו פילד" כאורח, במפגש בין גרין ביי למינסוטה. דנבר בבולטימור, הג'איינטס בפילי

ככה זה תמיד. לפני שהרגשנו, אנחנו כבר במחזור השמיני של עונת ה-NFL, או-טו-טו בקו החצי. עובר מהר מדי, לא? זה בעיקרון הזמן לסיכומים, אבל סיכומים אנחנו עושים בכל שבוע ממילא, ככה שזה הזמן, בעצם, לראות איך עוברים ההימורים שלנו (רמז - לא טוב). עם 6 מ-13 בשבוע שעבר הגענו ל-59 מ-103 (57 אחוז). ועכשיו, זה הזמן לראות מה מכינות לנו הרשתות. שימו רק לב, השעון בארצות הברית חוזר לאחור, מה שאומר שהחל מהשבוע הנוכחי אנחנו שוב במתכונת הרגילה.

ברט פארב שחקן מינסוטה (שמאל) עם חברו לשעבר ארון רוג'רס מגרין ביי. רויטרס
שוב אנחנו נפגשים. ברט פארב וארון רוג'רס/רויטרס

METV:

20:00: בולטימור - דנבר

23:15: גרין ביי - מינסוטה

FOX:

20:00: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס

ברנדון ג'ייקובס שחקן ניו יורק ג'איינטס מופל על ידי שחקני אריזונה קרדינלס. AP
הגיע הזמן לעצור את הדימום. ברנדון ג'ייקובס והג'איינטס עם שני הפסדים רצופים/AP

פילדלפיה-ניו יורק, הסדרה המשנית (שעה ראשית - 20:00)

פילדלפיה (2:4) - ניו יורק ג'איינטס (2:5)

תשומת הלב בארצות הברית נתונה לוורלד סירייס ולמפגש הבייסבול בין שתי הערים, אבל המשחק הזה יהיה מעניין מאוד, בעיקר משום שניצחון של האיגלס יעביר להם את השרביט בראשות בית ה-NFC מזרח. הג'איינטס נראו עד לפני שבועיים כקבוצה הטובה בליגה, אבל כעת הם צריכים להימנע מהפסד שלישי ברציפות. הבעיה שלהם היא חסרונם של מספר שחקני מפתח בהגנה, שלא משחקים כבר כמה שבועות. האיגלס ינסו להפעיל גם את הוויילדקאט, שעבד להם בהצלחה חלקית עד כה.

התחזית: ג'איינטס


בולטימור (3:3) - דנבר (0:6)

משחק אש גם בבולטימור, כשהרייבנס יארחו את הקבוצה הבלתי מנוצחת של ג'וש מקדניאלס. שתי הקבוצות חוזרות משבוע חופש, אבל בעוד לבולטימור הוא הגיע בזמן, אחרי שלושה הפסדים רצופים, לא בטוח שהברונקוס שמחים על עצירת המומנטום שלהם. העורבים ינסו להימנע ממהלכים גדולים באוויר, הנשק שהרג אותם במשחקים הקודמים, ולשפר את ההגנה מול קייל אורטון וברנדון מרשל.

התחזית: קשה, קשה. הולכים על בולטימור


שיקגו (3:3) - קליבלנד (6:1)

אחרי שנכנעו ללא תנאי לסינסינטי, הברס מגיעים הביתה למשחק מול יריבה נוחה במיוחד. הבראונס שוב נראו כמו הבראונס במשחק מול גרין ביי, אבל בחזרה הביתה מקווה ג'יי קאטלר ליכולת טובה יותר. קליבלנד כבר לא תרשום עונה ללא ניצחון, וזה הדבר היחיד שניתן להגיד לזכות הקבוצה הנוראית הזו.

התחזית: ניצחון לשיקגו


דאלאס (2:4) - סיאטל (4:2)

מה שקצת מפתיע בדאלאס הוא שלמרות הביקורות והיכולת החלשה במשחקים הראשונים, הקבוצה הזו נמצאת במרחק נגיעה מראשות בית ה-NFC מזרח. הקאובויס שכנעו בניצחון על אטלנטה, כשהג'וקר החדש של הקבוצה, מיילס אוסטין, ממשיך להשתולל. הסיהוקס יבואו לאחר שבוע חופש ויחפשו הפתעה כדי להשתחל לקרב על ראשות בית המערב.

התחזית: ניצחון לדאלאס

מיילס אוסטין שחקן דאלאס קאובויס. LM Ot, AP
הספקתם להכיר את האיש הזה? מיילס אוסטין/AP, LM Ot

ניו יורק ג'טס (3:4) - מיאמי (4:2)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, פגשו הסילונים את היריבה הכי נוחה לצאת ממשבר, אוקלנד, ורמסו אותה 0:38. הדולפינס כבר הובילו 3:24 על ניו אורלינס, לפני שהגנתם התפרקה כליל בדרך להפסד 46:34. מיאמי תחסר את הליינבקר צ'אנינג קראודר, ניו יורק את מגן הפינה ליטו שפארד. שון גרין ימשיך לחפות על תומאס ג'ונס בעמדת הרץ האחורי, לאחר שלאון וושינגטון סיים את העונה בניו יורק.

התחזית: ניצחון לדולפינס


אינדיאנפוליס (0:6) - סן פרנסיסקו (3:3)

השבוע האחרון לא היה קל בסן פרנסיסקו, כשלאחר ההפסד ליוסטון ירדה באופן חד תחושת האמון והביטחון במייק סינגלטרי. המאמן החליט לפתוח עם אלכס סמית' באינדיאנפוליס, לאחר שזה הרשים במחצית השניה ביוסטון. אלא שהניינרס יתעמתו לא רק עם ההתקפה המאסיבית של הקולטס, אלא גם עם הגנה מוחצת בראשות דווייט פריני ובוב סנדרס. האם אינדי בדרך למאזן 0:7?

התחזית: כן


דטרויט (5:1) - סט. לואיס (7:0)

קרב הענקים הזה יפגיש שתיים מהקבוצות הטובות בליגה. לפחות על הליונס לא מאיים שוב צלה של עונת 16:0, על הראמס דווקא כן, ומבחינתם אין משחק טוב יותר לנצח בו מהמפגש הזה. מת'יו סטאפורד התאמן בסוף השבוע וייתכן שיוכל לפתוח בדטרויט. סטיבן ג'קסון מצפה ליום גדול על הקרקע בסט. לואיס.

התחזית: ניצחון ראשון לראמס


בפאלו (4:3) - יוסטון (3:4)

שתי הקבוצות במגמת שיפור בשבועיים האחרונים. הבילס חזרו עם שני ניצחונות משני משחקי חוץ, וניצחון שלישי ברציפות יפתח את המאבק ב-AFC מזרח (לפחות בכאילו, אלה עדיין הבילס). ריאן פיצפטריק ימשיך לקבל קרדיט בעמדת הקוורטרבק. מנגד, הטקסאנס אחרי שני ניצחונות נאים בסינסינטי ועל סן פרנסיסקו, ויצפו לתפוקה נאה ממאט שאוב, אנדרה ג'ונסון והנשק הקטלני המתפרץ, אואן דניאלס.

התחזית: יוסטון

טרל אואנס שחקן בפאלו בילס מול כריס גאמבל שחקן קרוליינה פנתרס. AP
טי. או. והבילס מחפשים ניצחון שלישי ברציפות/AP

הטונדרה בטוח לא תהיה קפואה (שעה ראשית: 23:05-23:15)

גרין ביי (2:4) - מינסוטה (1:6)

לראשונה בקריירה יעלה ברט פארב לכר הדשא ב"למבו פילד" כשהוא לא לובש את המדים של הפאקרס. לאחר שבשבוע 4 ניצחו פארב והווייקינגס 23:30, מקווים ראשי הגבינה להשאיר את הניצחון בבית, אבל הם יצטרכו לעשות זאת עם הגנה על ארון רוג'רס, שסבל קשות במפגש הקודם ואכל הרבה דשא מג'רד אלן. למשחק הזה משמעות גדולה בהרבה מסמלית, משום שניצחון של גרין ביי יפתח את המאבק בבית. מינסוטה תיאלץ להסתדר בלי מגן הפינה אנטואן ווינפילד.

התחזית: מצד אחד, הטירוף של הקהל בוויסקונסין, מצד שני, הדומיננטיות של הפס-ראש של מינסוטה ושל אדריאן פיטרסון. עץ או פלי? מינסוטה.


סן דייגו (3:3) - אוקלנד (5:2)

כשהם כבר יודעים מה עשתה דנבר בבולטימור, יעלו הצ'ארג'רס למשחק שעל הנייר נראה מאוד קל. סן דייגו, שימו לב, ניצחה ב-12 המפגשים האחרונים בין השתיים, ולא מן הנמנע שתרשום את ה-13. ג'מארקוס ראסל, למרות הספסול במשחק המביש מול הג'טס, ימשיך לפתוח באוקלנד, והשאלה היא האם אחרי המשחק הזה הקרדיט שלו ייגמר.

התחזית: סן דייגו


אריזונה (2:4) - קרוליינה (4:2)

הקרדינלס סתמו בשבוע שעבר פיות רבים בניצחון הענק על הג'איינטס, והוכיחו כי אין בכוונתם לוותר גם השנה על נסיעה לסופרבול. ג'ייק דלהום והפנתרים כבר לא יגיעו לשם, ובכלל - לכו תדעו אם אחרי המשחק הזה דלהום ימשיך לפתוח בקרוליינה, שבנוסף לצרותיה תשחק בלי התופס מוחסין מוחמד והטייט אנד דאנטה רוסאריו.

התחזית: אריזונה


טנסי (6:0) - ג'קסונוויל (3:3)

הטייטאנס יצאו לאשפוז קל ולשבוע חופש לאחר ה-59:0 לניו אינגלנד, גם ג'קסונוויל לא שיחקה בשבוע שעבר. בסופו של דבר, עבור הג'אגוארס המפגש יקבע אם הם ממשיכים, כביכול, להתחרות על מקום בוויילד קארד. טנסי רק מחפשת ניצחון ראשון. וינס יאנג יפתח בטייטאנס.

התחזית: וינס יאנג יפתח בטייטאנס, וזה אומר ניצחון לג'אגוארס.


ניו אורלינס (0:6) - אטלנטה (2:4) - מאנדיי נייט, 3:30

משחק מסקרן מאוד בסופרדום, שלתוצאותיו יהיו השלכות רבות על המשך המאבק ב-NFC דרום. הסיינטס מגיעים מעודדים מהמהפך והניצחון על מיאמי, הפאלקונס שוב הראו את הצדדים הרעים שלהם בהפסד בדאלאס. מאט ריאן, שהיה פושר מאוד נגד הקאובויס, יצטרך לשאוב כוחות נוספים כדי להתגבר על ההתקפה המוחצת של הסיינטס. צפו לשוט אאוט.

התחזית: הפסד ראשון לסיינטס. הלכנו על אטלנטה.

מאט ריאן שחקן אטלנטה פאלקונס. John Bazemore, AP
קח את עצמך בידיים. ריאן/AP, John Bazemore

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully