וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמפה: "אנחנו צריכים לתקשר יותר"

איתן נוח

30.10.2009 / 17:05

מכבי ת"א שבה לארץ לאחר ההפסד בויטוריה והסנטר הפולני מפיק לקחים. בלותנטאל: "יצאנו בתחושה טובה מהמשחק"

שחקני מכבי תל אביב נחתו לפנות ערב (שישי) בארץ אחרי ההפסד 86:81 לקאחה ויטוריה של ליאור אליהו. עם הנחיתה, סיפר רכזה של הקבוצה, אנדרו ויז'נייבסקי, על התחושות לאחר המשחק: "היו לנו שינויים מהמשחק הקודם ביורוליג בגלל בעיית עבירות ופיני החליט להכניס שחקנים אחרים. השינויים בחמישיות הם חלק מהכדורסל וכולם צריכים לתרום את חלקם כשהם נקראים לכך. בשביל משחק חוץ ראשון, זה היה משחק טוב. חבל שלא ניצחנו, אבל למרות זאת הרגשתי שעשינו עבודה טובה. קאחה היא קבוצה ביתית טובה מאוד ולקראת סוף המשחק עשינו כמה טעיות".

"הרגשתי יותר טוב במשחק ואני חושב שהביטחון שלי עלה", אמר עם נחיתתו, מאצ'יי לאמפה, שקלע אתמול 18 נקודות באחוזים טובים מחוץ לקשת, אבל רק עם 1 מ-6 בתוך הצבע. "אני אמשיך להשתפר ואני יודע שצריך לשפר את הסיומת מתחת לסל. עשינו כמה טעויות בסוף שעלו לנו במשחק. אנחנו צריכים לתקשר יותר טוב ולבוא יותר מוכנים".

דיוויד בלותנטאל, שהיה אתמול הקלע "הישראלי" הבולט של הצהובים עם 12 נקודות, הוסיף: "חשבנו שאנחנו יכולים לנצח. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה ובמחצית השנייה שיפרנו את ההגנה ואת הביצועים ההתקפיים. מלבד ההפסד, יצאנו בתחושה טובה מהמשחק".

בשבוע הקרוב תתמודד הקבוצה בשני משחקי בית, הראשון בליגה נגד עירוני נהריה ביום ראשון הקרוב, כאשר ביום חמישי יפגשו הצהובים ביורליג את צסק"א מוסקבה. בין לבין יצטרכו שחקני הקבוצה ומנהליה להתמודד עם פרשת פנאן שמסרבת להיעלם, למרות סירובם של אנשי מכבי להתייחס לפרשה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully