וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין בספק לדרבי

30.10.2009 / 14:35

קשר הפועל ת"א נטש את האימון והתלונן על כאבים ברגלו הפצועה. שחקן: "לא ניתן למכבי נקודות במשחק בית שלנו"

לאחר שאתמול (חמישי) ערך קשר הפועל תל אביב, אביחי ידין, אימון ונדמה היה כי הפציעה ברגלו משתפרת, היום שוב חלה הידרדרות במצבו. הקשר נטש את אימון יום שישי והתלונן על כאבים באזור בו מתח השריר ביום ראשון במשחק מול אחי נצרת. כרגע, הקשר בספק למשחק הדרבי נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, למרות שבצוות הרפואי של הפועל אופטימיים לגביי שיתופו.

ידין ייבדק מחר שוב ואם לא יימצא כשיר, תהיה זו אבידה כואבת לאדומים, שכן הקשר נמצא בכושר מצוין מתחילת העונה. למרות שאלי גוטמן לא תירגל היום באימון הרכב, את מקומו של ידין, אם יחסר, יתפוס הגיאורגי זוראב מנטשאשווילי, שגם הוא מגלה יכולת גבוהה במשחקים האחרונים.

מחר צפוי הצוות המקצועי לקבל החלטה האם מיכאל זנדברג, שהתאושש מפציעה ארוכה, יפתח על הספסל או לא יתלבש כלל למשחק. למרות שהקשר משלים אימונים מלאים, הוא עדיין חושש ומתלונן על רגישות ברגלו. כזכור, זנדברג קרע את השריר מול הפועל באר שבע ונעדר כבר כארבע שבועות.

כרגיל לקראת משחקי דרבי, אמורים להגיע עשרות אוהדי הפועל למתחם חודרוב על מנת לדחוף את הקבוצה ולהטריף את האווירה לקראת המשחק. בהפועל מתכוננים בדריכות למשחק ולמרות שהאדומים גילו עליונות בשנים האחרונות מול מכבי, אצל האדומים עושים כבוד רב לקבוצה של אבי נמני: "אנחנו יודעים שמכבי קבוצה הרבה יותר טובה מבשנים האחרונות", אמר אחד השחקנים. "אבל כשבלומפילד מפוצץ באדומים, אין סיכוי שניתן להם לקחת נקודות במשחק בית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully