וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה - הפועל פ"ת: מי צריך אסיפות?

אסיפת המלאבסים לקראת העולה החדשה נדחתה משום שלא היה וידאו, ובמועדון הגיבו: "גם בלי אסיפה ננצח" (ש, 19:00)

עדיין ללא ניצחון בליגת העל, בהפועל רעננה מקווים שאולי שינוי המגרש הביתי נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 19:00) יביא איתו שלוש נקודות ראשונות בליגה הבכירה אי פעם. הרעננים, שמתחילת העונה נאלצו לנדוד לשכנה כפר סבא מאחר שהמגרש ברעננה לא אושר, ירחיקו הפעם עד לנתניה, בה העביר הבעלים אשר אלון את מירב שנותיו כבעל הבית, וזאת עקב שזרוע חורף בכפר סבא. החשש הגדול ברעננה הוא שלא יצליחו לפתח את משחקם השוטף תחת הגשם השוטף לאור דיווחים על מצבו הרעוע של כר הדשא בקופסה.

אלי כהן שוחח עם שחקניו במהלך כל השבוע וביקש מהם לבוא בנחישות מלאה, במלוא האגרסיביות והאמונה העצמית. בשבועיים האחרונים עבד עם שחקני הקבוצה פסיכולוג ספורט והתקווה היא כי ישכילו סוף סוף לנצל את שליטתם במגרש ויתרגמו אותה לשערים ונצחונות. כהן גם מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב כשחיים פונטרומולי יאבד את מקומו בהרכב. המגן הימני עמרי עטיה יוסת שמאלה כדי למלא את מקומו וגיא קואז יפתח כמגן הימני. גם איתי אלקסלסי ירד לראשונה לספסל ויפנה את מקומו לתמיר פור.

פרט לכך לא צפויים שינויים כששאול סמדג'ה הותיק ימשיך בין הקורות. במרכז ההגנה ימשיכו איתי טואף ואבי סופר כשבקישור יהיו אלה גילי קופר, סטיבן כהן ורז כהן שיזכו לחולצת ההרכב. דודו ביטון וכריסטאנו דוס סנטוס יפתחו בחוד הקבוצה מהשרון.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, גיא קואז, איתי טואף, אבי סופר, עומרי עטיה, תמיר פור, גילי קופר, סטיבן כהן, רז כהן, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס.

הפועל פ"ת: האסיפה הטקטית תיערך שלוש שעות לפני המשחק

הפועל פתח תקוה ערכה ביום שישי את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל רעננה (שבת, 19:00). המאמן דני ניראון תרגל את ההרכב לקראת המשחק, אבל אסיפת הווידאו תיערך רק מחר. הסיבה: באיצטדיון האורווה, בו מתאמנת הקבוצה בעקבות שזרוע החורף בקיבוץ עינת, אין וידאו. בקבוצה שקלו לנסוע לקיבוץ ענת, אבל הגשם הכבד מנע זאת מהם.

בעקבות כך, השחקנים התבקשו להגיע בשבת לאסיפה טקטית שתיערך כשלוש שעות לפני המשחק. חבר ההנהלה תומר סיני מסר בתגובה: "נכון שלא היה וידאו, אבל לא צריך לעשות מזה סיפור. גם בלי אסיפה, ננצח מחר את רעננה".

ההרכב שפתח בשבוע שעבר מול הפועל עכו (1:1) מועמד לפתוח גם במשחק הזה, למעט שינוי אחד: הבלם הטוגולזי עמנואל מתיאס יפתח כבלם במקום אודי חנון. בפתח תקוה אמרו כי "מתיאס בא רעב לאימונים והוכיח שמקומו בהרכב". גם ג'ורג' גברו שנפצע אתמול יפתח כמגן שמאלי לאחר שהתברר כי לא מדובר בפציעה חמורה. איאד חוטבא ימשיך לפתוח בקישור. המגן סאלם אבו סיאם שחתם אתמול לעונה עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת, לא עבר בבקרה ולא יהיה בסגל. בשבוע הבא הוא יעמוד לרשות ניראון.

הערב ייצא הצוות המקצועי של הקבוצה להופעת סטנדאפ, כדי להפיג מעט את המתח לקראת המשחק בנתניה.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, אודי חנון, גל כהן, ג'ורג' גברו; עידן סרור, קובי דג'אני, איאד חוטבא, גיא צרפתי; עוסמן באשירו, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully