וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - אחי נצרת: יש כסף, יהיו גם נקודות?

שחקני האורחת קיבלו משכורות, ומקווים להפתיע את רוני לוי, שהוציא את בן חיים ופרדה מההרכב בשל רצונו לפתוח עם "שחקנים לוחמים"

מאמן מכבי פתח תקוה, רוני לוי, מתכוון להמשיך לתת הזדמנות לקשר הארגנטינאי שלו, רינאלדו אלדרטה, זאת לאחר ההופעה טובה שרשם במשחק מול מ.ס אשדוד. הקשר שעד לאחרונה היה נראה כשחקן ספסל לגיטימי, סחט מחמאות מהצוות המקצועי ויפתח במשחק הבית בשבת מול אחי נצרת (19:00) בקישור האחורי, לצדם של ונצ'ו טריאנוב ודן רומן. אבל הבשורה העיקרית מהאימון המסכם היא שטל בן חיים, עומר דמארי ודני פרדה שוב לא תורגלו בהרכב הפותח וזאת בגלל המגמה של המאמן לפתוח עם "שחקנים לוחמים", כפי שמגדירים זאת במועדון. כזכור, לאחרונה חלה מתיחות בין מספר שחקני מפתח לפרדה ובן חיים בטענה שהשניים לא שותפים למשחק ההגנה. בניגוד לפעם הקודמת, ייתכן והפעם דמארי ייכלל בסגל.

הרכב הקבוצה יכלול את אסי משיח כמגן ימני ואת קובי גנון, שרשם בישול והופעה טובה בשבוע שעבר, בעמדת המגן השמאלי. רוביל סרסור ימשיך לפתוח לצדו של טומיסלאב בוסיץ' בהתקפה. היום הקרין לוי קלטות של אחי נצרת ונתן את הדעת על מספר נקודות תורפה של הקבוצה הצפונית. לוי לא האריך את האסיפה ובניגוד לשבוע שעבר, עמוס לוזון לא נוכח בחדר ולא השמיע ביקורת על השחקנים. פתח תקוה מגיעה למשחק הזה לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, כשבאחרון היא הובסה על ידי הפועל באר שבע 3:0.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסי משיח, אבי יחיאל, מורד מגמאדוב, קובי גנון; דן רומן, ונצ'ו טריאנוב, רינאלדו אלדרטה, עומר בוקסנבוים, רוביל סרסור; טומיסלאב בוסיץ'.

איסמעיל עמאר לא יספק פיקנטריה

לאחר התבוסה להפועל תל אביב בתחילת השבוע תנסה אחי נצרת לחזור למסלול הנצחונות שנשבר נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00). שחקני הקבוצה קיבלו סוף סוף את המשכורות המיוחלות של החודשיים האחרונים, רק שהצ'קים שקיבלו דחויים והם יאלצו להמתין עוד כחודש עד לפדייתם, כשמדובר על משכורות ספטמבר בלבד ולא אלו של אוקטובר.

לרשותו של אלי מחפוד יעמוד סגל מלא פרט לאיסמעיל עמאר, שיחמיץ מפגש רומנטי מול הקבוצה בה העביר את מרבית הקריירה שלו. גם אדהם האדיה עדיין סוחב פציעה ויפתח על הספסל מול האקסית כשמג'ד יונס צפוי לפתוח בהרכב מול קבוצתו לשעבר. צ'ם נטויה, שהיה בספק, כשיר ויפתח.

מעבר לכך ימשיך מחפוד עם אותו הרכב שהובס על ידי הפועל ת"א אך גם רשם שלושה נצחונות ברצף קודם לכן. רוסלאן ניגמטולין יפתח בין הקורות, כשמרק גורמן ואריק אקוטו יפתחו במרכז ההגנה. באגפים יהיו אלה לואב כיאל ומג'ד יונס, כשבקישור ישחקו מייקל טוקורה, ווהאב ברכאת ויניב לוזון. בחוד ימשיך הטריו איב ג'ידה, צ'אם נטויה ותומר חמד.

הרכב משוער: רוסלאן ניגמטולין, לואב כיאל, אריק אקוטו, מרק גורמן, מג'ד יונס, ברכאת ווהב, מייקל טוקורה, יניב לוזון, איב ג'ידה, צ'אם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully