וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "עשינו את כל השגיאות האפשריות"

29.10.2009 / 23:46

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מהדקות האחרונות בהפסד לויטוריה. יניב גרין: "לא הצלחנו לעצור אותם בצבע"

תחושת החמצה. כך בוודאי מרגישים אנשי מכבי תל אביב הערב (חמישי), לאחר ההפסד הצמוד בספרד לקאחה לאבורל ויטוריה, 86:81. הבאסקים אומנם הובילו ברוב שלבי המשחק, ואף ניצלו רבע שני מצוין כדי לפתוח פער דו-ספרתי עליו שמרו במשך רוב אותן דקות, אלא שבמחצית השנייה שידרגה מכבי את ההגנה, חזרה למשחק ומספר דקות טובות ברבע השלישי והרביעי הביאו אותה לרגעי הסיום כשהיא הכי צמודה שאפשר.

אלא שדווקא ברגעים ההם, כשכל סל חשוב, כל היעילות ההתקפית הצהובה נעלמה, ומה שנשאר היה היעדר בולט בגו-טו-גאי ויד מכוונת. ויטוריה ניצלה זאת כדי לנצח בסופו של דבר, במה שלמעשה היה ניצחון הבכורה שלה עד כה במפעל.

בתוך כך קיבלה מכבי תל אביב חדשות רעות מדירקטוריון הטוטו-ווינר, שלא אישר הערב את חידוש הסכם החסות עם הקבוצה. מדובר בהסכם החסות השלישי בגודלו של האלופה הישראלית, בהיקף של 1.2 מיליון ש"ח בשנה. בטוטו-ווינר סיכמו הקיץ עם ראשי הקבוצה על הארכת ההסכם בשלוש שנים נוספות, אך לאחר שההכרעה הסופית בנושא לא עברה את אישור הדירקטוריון, ינסו בחברה לבטל את ההסכם כבר בימים הקרובים, וגם אם לא יצליחו בכך מיידית יפעלו לסיומו בקיץ הבא.

בטוטו-ווינר הסבירו את ההחלטה בכך שקיימת בעייתיות במתן חסות לקבוצה ספציפית כשהם מעניקים חסות גם לליגת העל, וגורם בחברה הוסיף כי "גם פרשת פנאן לא תרמה להחלטה".

גרשון: "ויטוריה קבוצת פיינל פור"

"עשינו את כל השגיאות האפשריות", אמר בסיום מאמן מכבי, פיני גרשון. "איבדנו שני כדורים ב-2 דקות ואיבדנו את המשחק. סמכתי על השחקנים שלי בהגנה, ודווקא כשהם היו עייפים הם שמרו יותר טוב במחצית השניה. קיבלנו במחצית הראשונה שלושים ומשהו נקודות בצבע".

כשנשאל האם אלן אנדרסון, שהיה חלש הערב, עלה לו במשחק, אמר גרשון: "אני לא רוצה לקבוע האם אנדרסון היה חסר לנו. דווקא בדקות שהוא שיחק הוא פעמיים הלך לא נכון דרך החסימה וקיבלנו שתי שלשות. ויטוריה היא קבוצה של קלעים מדהימים, והצבע היה יותר מדי חשוף".

גרשון ציין לטובה מספר שחקנים שסייעו לקבוצה לחזור למשחק. "לאמפה היה בסדר גמור, גם בלות'נטאל. לאזמה עשה הגנה גדולה, אבל ויטוריה הם קבוצה מדהימה, קבוצת פיינל פור. הם קבוצה טובה ויהיו יותר טובים, ואני מקווה שגם אנחנו נהיה יותר טובים". על הופעתו של ליאור אליהו, אקס הצהובים שסיים את המחצית הראשונה עם 12 נקודות, אמר מאמן האלופה הישראלית: "פישר מכיר את ליאור, והוא עדיין דפק לו שני דאנקים על הראש. אבל זה ליאור. יש דברים שאי אפשר לעצור אצלו".

יניב גרין הודה כי "לא הצלחנו לעצור אותם בצבע ובפיק אנד רול. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב בהגנה, התחלנו לצמצם את הפער ואפילו הגענו למצב שאנחנו יכולים לנצח, אבל עשינו כמה טעויות לקראת הסוף וחבל, עכשיו צריך להסתכל קדימה".

דייויד בלות'נטאל, שנתן משחק מצוין מהספסל עם 4 מ-4 מחוץ לקשת, היה גם הוא מאוכזב בסיום. "השתפרנו בהגנה במחצית השניה, אבל נתנו להם כמה ריבאונדים, הם קלעו שלשות פנויות וזה ניצח להם את המשחק", אמר המתאזרח. "אנחנו צריכים להשתפר בכל המשחק שלנו, אבל זה מוקדם ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו ברמה גבוהה, ואני חושב שאנחנו יכולים לשחק כמו ששיחקנו במחצית השניה בכל העונה. הפסדנו רק ב-6 והם עוד צריכים להגיע אלינו למשחק. שם, זה יהיה סיפור אחר".

אליהו: "היה לי קצת מוזר"

מנגד, ליאור אליהו, כאמור, יכול לרשום הופעת בכורה מחודשת מוצלחת למדי במפעל הבכיר של אירופה, כשנתן רבע שני נהדר בדרך ל-12 נקודות שעזרו לקבוצתו לברוח קדימה. "באתי עם הרבה אנרגיות למשחק הזה", אמר הפורוורד הישראלי של קאחה. "היה לי קצת מוזר מול האנשים האלה, אבל ניסיתי לשים הכל בצד ואני שמח ששיחקתי טוב. אנחנו עובדים קשה ואנחנו משחקים שני משחקים בשבוע ברמה מאוד גבוהה. ביום ראשון יש לנו כבר את ולנסיה, אבל אני חושב שיש לנו קבוצה טובה".

במהלך המשחק ניסו מספר אוהדים מקומיים לפרוץ אל המגרש כשהם נושאים דגלי פלסטין, כשבמקביל הונפו מספר שלטים דומים ביציעים. אנשי הביטחון השתלטו על המפגינים במהירות ואחרי הפסקה של מספר שניות המשחק חודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully