וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי נתניה: גולסה נותח בהצלחה

קשרה של מכבי חיפה יחזור לאימונים תוך 10 ימים. טשיירה יפתח מול נתניה, שהכשירה את פרנסמן. אוקוצ'ה יירד לספסל

קשר מכבי חיפה אייל גולסה עבר הבוקר (שישי) בהצלחה ניתוח לטיפול בשבר מאמץ באגן ממנו הוא סובל. גולסה נותח בגרמניה, וכבר הערב הוא צפוי לנחות בארץ. גולסה ייאלץ לנוח עשרה ימים, ובמכבי חיפה העריכו כי הקשר הצעיר יוכל לשוב למגרשים בתוך שבועיים. המשמעות הישירה היא שגולסה יחמיץ את משחק הקבוצה מול יובנטוס בליגת האלופות, והוא יהיה בספק למשחק בגרמניה נגד באיירן מינכן, ב-25 לחודש.

גם באימון של היום וגם באימו של אתמול תרגל אלישע לוי את ז'ורז'ה טשיירה בהרכב הראשון, כשהמשמעות היא ששי מימון יפתח על הספסל בסופו של דבר. אמש גורם בחיפה אמר כי ההחלטה לתרגל את טשיירה לא קשורה לחשש שיאבד את בטחונו העצמי, וציין כי "רק מי שטוב ישחק בהרכב".

המאמן החליט להמשיך באותו הרכב שניצח את בית"ר ירושלים ביום שני, וזה אומר שליאור רפאלוב ושלומי ארבייטמן ימשיכו לפתוח על הספסל. מוחמד גדיר וגוסטבו בוקולי ישחקו באגפים ואילו ולדימיר דבאלישווילי יפתח בחוד ההתקפה כשמאחוריו ישחק יניב קטן. ג'ון קולמה ובירם כיאל ימשיכו לפתוח בקישור האחורי, למרות שכיאל לא ישחק מול יובנטוס ביום רביעי.

בקבוצה מצפים מעלי עותמן שישפר את יכולתו, וזאת הסיבה לכך שבינתיים הוא אינו מתורגל בהרכב באימונים, אפילו בהפוגות.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, מוחמד גדיר, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

שלושה שינויים בהרכב נתניה

במגרש מוצף ודשא כמעט בלתי ניתן לזיהוי סיימה היום (שישי) בצהריים מכבי נתניה את הכנותיה לקראת המשחק נגד מוליכת הליגה בקרית אליעזר. במהלך השבוע דיברו שחקני נתניה רבות על רצונם להיות הראשונים שלוקחים נקודות מהמאלופה וכי הם נוסעים לקרית אליעזר כדי לנצח.

בנתניה לא אוהבים את מצב המגרש ומעריכים כי לאחר שהפועל רעננה תארח בו מחר את הפועל פ"ת, ייתכן ויאלצו במועדון לערוך שזרוע נוסף לכר הדשא. "איך שהמגרש נראה אפשר לסגור אותו, זה לא מגרש כדורגל", העידו שחקני הקבוצה.

מבחינה מקצועית, ראובן עטר יערוך שלושה שינויים בהרכב שסיים בתיקו 2:2 מול הפועל באר-שבע בשבוע שעבר. ביוואן פרנסמן כשיר ויחזור להרכב במקומו של סטיבן אופיי, שאכזב את הצוות המקצועי. במקומו של יגאל אנטבי הוותיק יפתח טל מעבי כדי להתמודד עם המהירות של מוחמד גדיר באגף השמאלי. בחוד יחליף דלה ימפולסקי את אבודו אוקוצ'ה.

בשער ימשיך אריסטיד זוגבו כשבהגנה אוראל דגני ישחק לצד פרנסמן וקלמי סבן ימשיך באגף הימני. אלמוג כהן, רביד גזל ושלו מנשה ימשיכו בקישור לצד חן עזרא, כשבחוד לצד ימפולסקי יפתח אחמד סבע.

הרכב משוער: אריסטיד זוגבו, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל, שלו מנשה, חן עזרא, דלה ימפולסקי, אחמד סבע

עדכון ראשון: 30/10 11:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully