וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: קנזס ראשונה בדירוג קדם העונה

29.10.2009 / 16:52

הג'ייהוקס סומנו כפייבוריטים ללכת עד הסוף, האלופה צפון קרוליינה תפסה את המקום הרביעי, סגניתה מישיגן סטייט שנייה

בזמן שב-NBA כבר פתחו השבוע את עונת 2009/2010, במכללות אנחנו עדיין נמצאים שבועיים לפני הגונג, והיום (חמישי) התפרסמו דירוגי קדם העונה, שכמיטב המסורת מגדירים עבור כל אחת מקבוצות הצמרת את הציפיות ממנה העונה, ומנסים להעריך מי תיקח את כל הקופה בפיינל פור, שייערך השנה ב-3 וב-5 באפריל באינדיאנפוליס.

מי שתפסה את המקום הראשון בשני הדירוגים הנחשבים ביותר (של AP ושל ESPN) הייתה קנזס, אלופת 2008 שהתגברה אשתקד על העזיבה ההמונית אחרי הזכייה בתואר ורשמה עונה מצוינת עם מאזן של 8:27 ונעצרה רק בסוויט 16. בעקבות החלטתם של שני כוכבי הג'ייהוקס, שרון קולינס וקול אולדריג', לדחות את יציאת לדראפט בעוד שנה, והגעתו של הפרשמן המבטיח קסבייר הנרי, סומנה החבורה של ביל סלף כפייבוריטית העיקרית לכתר.

מישיגן סטייט, שפילסה את דרכה עד למשחק הגמר בשנה שעברה עם סגל אלמוני יחסית והרבה מלחמה מבית היוצר של טום איזו, התכבדה במקום השני בדירוג של ESPN אחרי ששמרה על שבעה מתשעת הקלעים המובילים שלה. טקסס המסקרנת שאיבדה את הסיניור איי ג'יי אברהמס אך התחמשה במחזור פרשמנים משובח, ניצבת במקום השלישי, והאלופה צפון קרוליינה, שאיבדה טיילר הנסברו, ווין אלינטון וטיי לאוסון, נהנתה מהישארותו של אד דייויס הלא מלוטש, שגורם לרבים להאמין בטאר הילס גם השנה.

הקבוצה המדוברת של הקיץ היא דווקא זו שממוקמת חמישית. קנטאקי פיתתה את ג'ון קליפארי בחוזה עתק וקיבלה דיווידנדים מיידיים כשג'ון וול, כוכב התיכונים הגדול ביותר של מחזור 2009, הודיע שגיע ללקסינגטון.

יחד עימו הצטרף גם הסנטר דמרקוס קאזינס, שהתחייב בתחילה לשחק אצל קליפארי בממפיס, אך כשקואץ' קאל ערק לכסף הגדול של הוויילדקאטס (והשאיר כהרגלו עננה של חשדות לאי סדרים בקבוצתו הקודמת) החליט ללכת בעקבותיו. שני הפרוספקטים המבטיחים ישתפו פעולה עם פטריק פטרסון וירכיבו את אחד הסגלים המוכשרים ביבשת, שגם אחרי עזיבתו של ג'ודי מיקס ל-NBA נראה מפוצץ מפוטנציאל.

פלורידה של בילי דונובן, שלא נכנסה לדירוג, הודיעה היום שבעיות הרישום של נמרוד טישמן בקבוצה נפתרו אחרי שהוסר ההחשש של ראשי ה-SEC שהרכז הישראלי שיחק כמקצוען בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, והוא יוכל לפתוח את העונה כרגיל עם חבריו החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully