וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל: "לא רציני לדבר על אליפות כרגע"

דור בלך

29.10.2009 / 16:43

קשר בית"ר ירושלים מודע לבעיות הקבוצה רגע לפני המשחק מול הפועל חיפה: "כל אחד צריך לתת מעצמו יותר". ויסה בספק

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) אחר הצהריים בהכנות למשחק הליגה נגד הפועל חיפה בשבת, כשבמהלך האימון נפצע ג'נויור ויסה בקרסולו ופונה לקבלת טיפול וההערכות בצוות הרפואי הן כי הוא לא יהיה כשיר למשחק. הפרואני, שפתח במשחק נגד מכבי חיפה והוחלף במחצית, ינסה לחזור לאימונים מחר במהלך האימון המסכם אך ככל הנראה לא יוכל ליטול חלק במשחק.

פרט אליו נעדרו מהאימון גם אבירם ברוכיאן ושמוליק קוזוקין הפצועים. מחר תיערך ישיבה של הצוות הרפואי בה יוחלט היכן ומתי יעבור קוזוקין את הניתוח לשיקום הרצועה הצולבת בברכו שנקרעה במהלך המשחק נגד מכבי חיפה. באשר לברוכיאן, גם לגביו יוחלט בימים הקרובים על אופי המשך הטיפול וייתכן כי ייכלל בסגל כבר בשבת, אם כי נכון לעכשיו נראה כי ינוח שבוע נוסף.

לפני האימון התייחס עידן טל למשחק נגד הפועל חיפה ולא ביטל את היריבה. "בארץ אוהבים לזלזל בקבוצות אבל זה לא כאילו הם ילדים. מדובר במשחק קשה מאוד וצריך לדאוג קודם כל שבית"ר תיראה טוב, כי זה הכי חשוב. אני פחות מסתכל על היריבה ויותר עלינו".

"למזלנו תמיד יש את המשחק הבא", המשיך טל, בהתייחסו להפסד למכבי חיפה. "אנחנו לא רוצים לחזור על אותן טעויות, נצטרך לחשוב אחרת. כל אחד צריך לתת יותר מעצמו. העונה לא נגמרה, לא כיף להפסיד אבל אם לומר את האמת גם לא הגיע לנו לנצח. לא לחצנו, לא רצנו מספיק וחבל. אנחנו יודעים שלא נתנו מספיק כי נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב, בכושר בו הן נמצאות, צריך לתת נגדן מאה אחוז"."

"לא רציני לדבר על אליפות כרגע", התייחס הקשר למטרותיה של בית"ר העונה. "בואו נחכה עם זה עוד קצת. עשינו לא מעט טעויות מול חיפה ונראינו רע, אבל מצד שני לא צריך להיות קיצוניים לגבי הפער מהפיסגה. אני בטוח שנתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully