וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע: "אנחנו הולכים להביא נקודות נגד חיפה"

דור בלך

29.10.2009 / 13:31

חלוץ מכבי נתניה אופטימי לקראת מכבי חיפה בשבת, ומוסיף: "לא מפחדים מאף קבוצה". מאמצים להכשיר את פרנסמן

אחרי ה-2:2 נגד הפועל באר שבע, מכבי נתניה יודעת שיהיה לה קשה לנצח בסוף השבוע הקרוב את מכבי חיפה, שתנסה לשמור על מאזן מושלם. אלא שבקבוצה של ראובן עטר לא מאבדים תקווה, כך לפחות משדר שחקנה של הקבוצה, אחמד סבע, שכבש שני שערים בשני המשחקים האחרונים.

"אנחנו הולכים לשחק נגד הקבוצה הכי טובה בליגה, שהיא רמה מעל כולם, אבל אנחנו גם נוסעים לשם במטרה להביא נקודות כי אנחנו לא מפחדים מאף אחד", אמר החלוץ. "מכבי נתניה התחילה לשחק כדורגל טוב וכולם רואים את זה, אני מקווה שנשיג תוצאה טובה. נתניה מסוגלת לנצח כל קבוצה. יש לנו שחקני נבחרת ואנחנו לא הולכים לטיול אלא כדי להביא נקודות".

"גם לפני המשחקים הקודמים הצגנו כדורגל חיובי, אבל ראובן בא ונתן קצת שקט לקבוצה", סיפר סבע על השינוי מאז מינויו של עטר למאמן הקבוצה. "אני שמח שעכשיו אנחנו משיגים תוצאות טובות יותר. אם הייתי מפחד משמות של כוכבים, לא הייתי משחק כדורגל. אנחנו משחקים 11 נגד 11 והולכים להביא נקודות. המטרה שלי היא לתת גולים, עד עכשיו כבשתי שלושה שערים ואני שמח על כך אבל הכי חשוב זה הצלחת הקבוצה".

במהלך היום ומחר יעשו בקבוצה מאמצים אחרונים להכשיר את ביוואן פרנסמן בכדי שהבלם יוכל לשחק בשבת, כשמחר או ביום המשחק בלבד יידעו באופן סופי האם הוא כשיר. פרט לפרנסמן, כל שחקני נתניה כשירים להתמודדות נגד הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully