וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: ברלצ'אי שוחרר, אבו סיאם חתם

29.10.2009 / 11:55

הקשר-חלוץ הגיע לאימון, אך התבקש לשבת בצד ובסיום האימון הסכים לעזוב תמורת שלוש משכורות. המגן הצטרף לקבוצה

הפועל פתח תקוה נפרדה היום (חמישי) מהקשר-חלוץ הקרואטי, טומו ברלצ'אי, שקיבל הודעה בפתיחת האימון לא להתאמן עם הקבוצה עד להודעה חדשה. השחקן הגיע היום לאימון הקבוצה בקיבוץ עינת ונכנס לחדר ההלבשה, אבל התבקש לא להתלבש, ישב בצד וצפה בחבריו כשהם מתאמנים.

"הגעתי לאימון וביקשו ממני לא להתלבש, לא יודע למה. אדרוש מהקבוצה את הכסף, עד השקל האחרון", אמר השחקן למקורביו. בהמשך האימון הוא הגיע להסדר עם הקבוצה, לפיו יקבל שלוש משכורות נוספות ותמורתן יעזוב. ברלצ'אי הסכים לסידור הזה, שהכניס לו כ-70 אלף ש"ח והצדדים נפרדו. גם מעמדו של הקשר הליברי ג'יימס קוקו לומל התערער לאחרונה ולכן בקבוצה שוקלים להיפרד גם ממנו בחלון ההעברות.

ובינתיים סאלם אבו סיאם חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וישתכר כ-50 אלף ש"ח. המגן, שהתאמן בקבוצה כבר תקופה ארוכה והגיע בימים האחרונים לסיכום, חתם על החוזה באופן רשמי. בקבוצה אמרו כי "הבאתו נועדה בעיקר כדי להרתיע את גברו, שבתקופה האחרונה חלה ירידה ביכולתו. צריך שיהיה מגן שמאלי בספסל". המגן השמאלי ג'ורג' גברו נטש את האימון במהלכו, כנראה בגלל מתיחה בשריר. בקבוצה טוענים שהוא יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully