וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "לא לקחתי מהנבחרת חופש כדי לעשות בטן גב"

29.10.2009 / 9:27

אחרי הבכורה המצוינת בהפסד סקרמנטו 102:89 לאוקלהומה סיטי, הפורוורד הישראלי מסביר את השיפור ביכולת: "ככה זה כשיש לך זמן לעבוד על עצמך". ווסטפאל: "הוא המשיך את היכולת שהפגין באימונים והראה למה אנחנו אוהבים אותו כל כך"

גם באתר סקרמנטו קינגס התרגשו הבוקר (חמישי) מהבכורה של עמרי כספי ב-NBA. "הופעה היסטורית לכספי בהפסד הקינגס", זעקה הכותרת. ואכן, 7 מ-9 מהשדה עם 15 נקודות זו סטטיסטיקה שקשה להתעלם ממנה.

"התרגשתי קצת בהתחלה, לעלות לפרקט בפעם הראשונה במשחק רשמי", אמר כספי לוואלה! ספורט, "אבל הייתי חייב להיות מרוכז וחד. אני שמח שבסך הכל עשיתי את העבודה. עכשיו אנחנו צריכים למצוא דרך לנצח משחקים כקבוצה".

כספי הסביר את השיפור ההדרגתי ביכולתו: "ככה זה כשיש לך זמן לעבוד על עצמך. לקחתי מהנבחרת חופש לא כדי לעשות בטן גב, הלכתי לעבוד, להתכונן ולהשתפר, ועכשיו אני מרגיש בנוח על המגרש. אמשיך בקצב הזה, ובכל קיץ אני מקווה שאוכל למצוא זמן לעבוד על עצמי. העונה כאן נגמרת באמצע אפריל, זה ייתן לי חודש לתת עבודה ולבוא מוכן לנבחרת".

כספי לא מתרגש מהעובדה שהוא עולה בינתיים מהספסל וגם לא לחוץ לפתוח בחמישייה: "המאמן אמר שהוא אוהב להחליף חמישיות. באופן אישי אין לי בעיה לעלות מהספסל, אפילו נוח לי לראות משם איך להיכנס למשחק. אני מרגיש שאני צריך לעשות עבודה קצת יותר קשה, כי בסך הכל כולם רוצים לקלוע ולהוכיח. לעלות בחמישייה זה כבוד, אבל לעלות מהספסל לא פחות מכובד".

מאמנו של כספי פול ווסטפאל לא הופתע מהיכולת של השחקן: "הוא הפגין את אותה יכולת שהוא מפגין באימונים. הוא הראה למה אנחנו אוהבים אותו כל כך".

"סקרמנטו בי", העיתון הנפוץ בבירת קליפורניה, חלק מחמאות לפורוורד הישראלי. "כספי היה באקסטזה כי זה היה משחק היסטורי עבורו", כתב סם אמיק, ששוחח עם כספי לאחר מכן. "לא שיחקנו כל כך טוב, אני לא יודע מה הסיבה לזה", אמר כספי ל"סקרמנטו בי", "אנחנו חייבים למצוא פתרון כי אסור לנו להמשיך לשחק ככה. אם נמשיך ביכולת הזאת, נפסיד הרבה משחקים העונה". כספי התייחס גם ליכולת האישית שלו במשחק. "אני לוקח כל משחק כאילו הוא האחרון, ככה כולנו צריכים להתייחס. הקבוצה ניצחה 17 משחקים בעונה שעברה, ואנחנו חייבים לקחת כל משחק ברצינות, לא משנה אם נשחק נגד קליבלנד או אוקלהומה סיטי. אני שונא להפסיד".

ערוצי ספורט1 וספורט 2 רכשו את זכויות השידור למשחקי ה-NBA בכלל ולמשחקיו של כספי בפרט. בלילה שבין שישי לשבת (2:00) ישודר המפגש עם ניו אורלינס בספורט 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully