וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אופרה אחרת לגמרי

29.10.2009 / 6:08

קליף לי הנהיג את פילדלפיה לניצחון 1:6 ויתרון 0:1 בוורלד סירייס על היאנקיז, והבהיר להם שהדרך לאליפות תהיה קשה

ניו יורק יאנקיז - פילדלפיה 6:1

מנצח: קליף לי. מפסיד: סי. סי. סבאת'יה

תשעה אינינגים, עשרה סטרייקאאוטים (שלושה מהם לאלכס רודריגז), שש חבטות חובה בלבד. בדבר כזה היאנקיז טרם נתקלו בפלייאוף, ועכשיו, נעים מאוד, אני קליף לי והתחלנו לשחק. המגיש של הפיליז דומם את הברונקס, שקיווה לניצחון של סי.סי. סבאת'יה במשחק הפתיחה בוורלד סירייס וקיבל במקום זאת מפגן אדיר של אחד המגישים הטובים על הפלנטה.

הסיי יאנג של 2008 ערבב, טיגן וטרף חובטים. כל המחבטים הלוהטים של היאנקיז נדמו. ולא שסבאת'יה היה רע מהצד השני, פשוט שתי הריצות שנתן, בנוסף לשבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, היו קצת יותר מדי. עכשיו היאנקיז נמצאים בלחץ, כשהלילה (במידה שהמשחק יתקיים) יגיש עבורם איי ג'יי בארנט מול פדרו מרטינז.

מרכז הליינאפ של פילדלפיה עשה את העבודה. ריאן הווארד לא קיבל הנגאובר מתואר ה-MVP בסדרה מול הדודג'רס ורשם שני דאבלים, וצ'ייז אטלי הפציע בגדול עם שני הומרים חשובים, הראשון שבהם העלה את פילדלפיה ל-0:1 באינינג השלישי והשני ל-0:2 בשישי. מכאן זו הייתה שאלה של האם הפיליז יכולים להגיע לבולפן ביתרון מספיק בטוח. סליחה, הם הגיעו לבולפן, שבמקרה היה מורכב מהפותח שלהם.

סבאת'יה, כאמור, היה מעולה, אבל אחרי שיצא הכל התפרק. פיל יוז, שאמור היה לשמור על פיגור קטן, העלה שחקנים לבסיסים, ולמרות שדמאסו מארטה סילק שניים, הוא הוחלף על ידי ג'ו ג'ירארדי. דייויד רוברטסון נתן באינינג השמיני סינגל לראול איבנייז, שהכניס הביתה את ג'ימי רולינס ושיין ויקטורינו - 0:4. שתי ריצות נוספות באינינג התשיעי לעומת ריצת ניחומים של היאנקיז קבעו את התוצאה הסופית - 1:6, וזו הולכת להיות סדרה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully