וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א מחממים את האווירה

28.10.2009 / 20:58

מספר אוהדים הגיעו לאימון, הדליקו אש וקראו קריאות נגד מכבי ת"א. ידין צפוי לפתוח, מנטשאשווילי וזנדברג יחכו על הספסל

הפועל תל אביב חזרה היום אחר הצהריים (רביעי) להתאמן לאחר יום מנוחה לקראת הדרבי הגדול ביום ראשון. מספר אוהדים אדומים כבר החלו לחמם את האווירה כשהדליקו אש מחוץ למתחם חודרוב וקראו קריאות נגד מכבי. בהפועל יודעים שכמות הקהל רק תגדל באימונים עד יום ראשון.

חוץ מהאוהדים, גם אימון היה על הדשא. אביחי ידין שמתח את השריר במשחק מול אחי נצרת, ערך אימון קל היום והוא אמור עד סוף השבוע לערוך אימונים מלאים ויהיה ככל הנראה כשיר לדרבי. המשמעות היא שהפועל תעלה בהרכבה הרגיל עם ידין וביבראס נאתכו במרכז השדה ואילו זוראב מנטשאשווילי יפתח על הספסל.

לגיאורגי מסתמנת עוד בעיה, כשגם מיכאל זנדברג שצפוי להיות כשיר ייאבק על מקום בקישור, וקיימת אפשרות שהוא יעלה לפני מנטשאשווילי מהספסל. כמו זנדברג גם שי אבוטבול בריאותית יהיה כשיר, אך לקשר שלא שיחק מחודש מרץ צפויים עוד מספר שבועות עד שיחזור לכושר משחק מלא. המגן דדי בן דיין שסובל מרגישות בשרירים, לא התאמן היום ואמור לחזור מחר לאימונים.

היום החליטו באיגוד השופטים כי איתן תבריזי הוא זה שישפוט את הדרבי הגדול ביום ראשון.

בנושא אחר - ראפיד וינה, שתארח את האדומים בשבוע הבא במסגרת המחזור הרביעי בליגה האירופאית, גברה הערב 1:3 על אוסטריה קראנטן במחזור ה-13 בליגה האוסטרית. ראפיד מדורגת במקום השלישי, שתי נקודות מתחת למוליכה אוסטריה וינה, אך עם משחק חסר. כריסטופר דרזאן כבש הערב צמד עבור ראפיד ורנה גארטלר הוסיף שער.

יריבה נוספת מאותו בית, סלטיק, הודחה מגביע הליגה הסקוטי אחרי הפסד ביתי 1:0 להארטס, לזכותה כבש מייקל סטיוארט בדקה ה-58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully