וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "ננסה להפוך את הלחץ בויטוריה ליתרון"

28.10.2009 / 20:37

מאמן מכבי ת"א התייחס לכך שהיריבה בחמישי (20:45, 5+) כבר הפסידה פעם אחת. אליהו: "ברור שיהיה קצת משונה"

בצל מצעד הנחקרים בפרשת פנאן וכשבועיים לאחר שהביסה את אולימפיה לובליאנה במשחק הפתיחה שלה ביורוליג, ערכה הערב (רביעי) מכבי תל אביב את האימון המסכם לפני משחק החוץ הראשון לעונת 2009/10, מחר (20:45, ערוץ 5+) מול קאחה לאבורל ויטוריה, קבוצתו של ליאור אליהו.

לאחר שובו לכשירות של דיוויד בלות'נטאל, למכבי סגל מלא של 13 שחקנים, כך שבמשחק מחר תיאלץ להשאיר שחקן אחד מחוץ לסגל. ככל הנראה יהיה זה גל מקל, שכמעט ולא שותף בתקופה האחרונה.

"לפני ארבע שנים שתי הקבוצות הללו נפגשו בגמר היורוליג, כך שזה בכל מקרה לא עוד משחק", אמר מאמן הקבוצה, פיני גרשון. "אני חושב שמהמשחק ההוא נשארו שלושה שחקנים בשתי הקבוצות, אבל דושקו איבנוביץ' ואני עזבנו וחזרנו, כך שאולי זה אומר משהו".

גרשון התייחס גם להפסד של יריבתו לרומא במחזור הפתיחה (77:65), באומרו כי "ויטוריה כבר הפסידה במשחק הראשון שלה והפסד נוסף, בבית, יעמיד אותם תחת לחץ. אני מקווה שנוכל לנצל זאת ולהפוך את זה ליתרון. ניצחנו שני משחקים ברציפות, אבל עדיין ניצבת בפנינו עוד דרך ארוכה והרבה עבודה לפני שנשחק כקבוצה".

"אנחנו באים בשביל לנצח", הוסיף הפורוורד הפולני מאצ'יי לאמפה. "יש לנו סיכוי מצוין. ויטוריה קבוצה מצוינת, אבל גם אנחנו. ראינו את המשחק שלהם ברומא ואנחנו מצפים בכליון עיניים למשחק מחר. אנחנו מוכנים".

ליאור אליהו, כאמור, יפגוש לראשונה את האקסית. מטבע הדברים, אליהו מעורר את מירב העניין בתקשורת הספרדית, ובימים האחרונים היה למרואיין המבוקש בקבוצה. "למשחק הזה יש הרבה חשיבות מבחינתנו, בגלל שהוא נגד מכבי", אמר הפורוורד הישראלי. "אחרי שהפסדנו ברומא, למשחק הזה חשיבות עצומה. אסור לנו להתחיל את העונה עם שני הפסדים וזה לא קשור ליריבה, אלא אלינו".

על המפגש הפיקנטי עם החברים לשעבר הוסיף ואמר כי "ברור שזה יהיה קצת משונה, במיוחד בדקות הראשונות. אני מניח שאתרגש, אבל אני משחק בקבוצה מקצוענית ונעשה הכל כדי לנצח. אני מעדיף שלא לדבר על היריבות, אלא לדבר על עצמנו. אנחנו צריכים לדאוג לכדורסל שלנו, לשחק טוב בהגנה, לרוץ על המגרש ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully