וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע? בנבחרת האולימפית בונים על גולסה

28.10.2009 / 11:14

בחיפה לא מתכוונים לשחררו אם לא יחלים לגמרי. מימון תורגל בהרכב במקום טשיירה, דוידוביץ' נקנס בשל התקרית עם רפאלוב

בנבחרת האולימפית מתכוונים לזמן את קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, לקראת המשחק מול מונטנגרו בעוד שבועיים וחצי, זאת מתוך הנחה שעד אז יחלים משבר מאמץ באזור האגן. לעומת זאת, במכבי חיפה לא מתכוונים לשחרר את הקשר אם לא יחלים לגמרי. גורם בקבוצה אמר: "גולסה חוזר מהפציעה בהדרגה ולא ברור מתי יחזור לשחק ואם יצטרך לעבור ניתוח. אם בנבחרת האולימפית חושבים לזמן אותו, הם יצטרכו להתייעץ איתנו". גולסה הפצוע לא מתאמן בשלב זה, ומהאימון היום נעדרו מוחמד גדיר ובירם כיאל (שוהים במחנה האימון עם הנבחרת האולימפית שתשחק מול רמת השרון).

האם הבלם ז'ורז'ה טשיירה יאבד את מקומו בהרכב בעקבות יכולתו החלשה מול בית"ר ירושלים? היום במהלך האימון תורגל בהרכב שי מימון על חשבון הפורטוגלי, אך ההחלטה תתקבל רק בסמוך למועד המשחק הבא של הירוקים.

השוער ניר דוידוביץ' נקנס בהזמנת הקבוצה לארוחה, זאת בשל התקרית בשבת עם הקשר ליאור רפאלוב. בקבוצה ביקרו את התנהלות השוער משום שנראה היה כי רפאלוב סובל לאחרונה מחוסר בטחון. מוחמד גדיר ועלי עותמן ישתתפו גם הם בהוצאה משום שאיחרו לאסיפת קבוצה.

הקשר גוסטבו בוקולי התייחס הבוקר למשחק הקרוב מול מכבי נתניה ולניצחון על בית"ר ירושלים. "המשחק נגד נתניה יהיה קשה. למרות הפתיחה שלה, נתניה קבוצה גדולה". בנוגע לליגת האלופות הוסיף הקשר: "אני מאמין שהנקודות עוד יגיעו. אנחנו צריכים לשפר את אחוז ניצול המצבים. עם הקהל שלנו נוכל לנצח בבית את יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully