וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לכבוש בצרורות גם מול מכבי ת"א"

27.10.2009 / 16:35

בהפועל ת"א מרוצים מהיכולת בשבוע האחרון, אך מסייגים לגבי הדרבי: "נסתפק גם ב-0:1 קטן". ידין וזנדברג יהיו כשירים

היום אחר הצהריים (שלישי) עבר אביחי ידין בדיקת אולטרסאונד בשל הפציעה ממנה סבל ברגלו. הבדיקה התברר שקשר הפועל תל אביב סובל ממתיחה בלבד והוא אמור תוך מספר ימים לחזור לאימונים מלאים וככל הנראה יהיה כשיר לדרבי. כזכור, במשחק מול אחי נצרת התלונן ידין עוד בתחילת המשחק על כאבים במפשעה ובקבוצה החליטו כי ינוח מספר ימים. גם מיכאל זנדברג, שנעדר בחודש האחרון לאחר שנפצע במהלך המשחק בבאר שבע, יהיה כשיר לדרבי והצוות המקצועי יחליט אם לשלבו במשחק.

חוזהו של מהראן לאלה מתעכב עקב חוסר הסכמה על סעיף יציאה לחו"ל. הפועל רוצה להציב תג מחיר על לאלה כפי שעשו עם שחקנים אחרים, ואילו דודו של החלוץ לא מסכים בינתיים לחתום על החוזה ללא הסדר סעיף שכזה. במועדון מקווים כי פגישה תתקיים בקרוב בין מוני הראל לדודו של לאלה ויסוכם סעיף זה.

בתוך כך, שחקני הפועל זכו ליום חופשי. הקבוצה תשוב מחר להתאמן ותתחיל למעשה את ההכנות לדרבי הגדול ביום ראשון, אליו אזלו כבר כל הכרטיסים. האדומים לא חושבים על דבר אחר פרט לניצחון. "אנחנו יודעים שאנו בכושר טוב", אמר אחד השחקנים. "אם נמשיך באותה יכולת של שני המשחקים אנו יכולים להבקיע בצרורות גם מול מכבי, אבל נסתפק ב-0:1 קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully